3dsmaxman Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 Oto mój wstęp do problemu: chcę stworzyć scenkę w starej kopalnii. A teraz pytania (2): a) jakie macie pomysły na wymodelowanie ścian oraz sklepienia sztolnii? Ja na początku chciałem to zrobić za pomocą Noise - nie wyszło. Teraz chcę użyć Displace. Czy istnieje jeszcze jakaś inny, prostszy sposób (bo jakoś mi się nie uśmiecha robienie przez kilka godzin mapki w GIMP-ie). b) zakładając, że zrobie już mapę displace i nałożę ją na mój obiekt, jak zrobić by została ona "rozciągnięta" pomiędzy trzema ścianami? (jeśli chodzi o modyfikator UVW Unwrap, to nie czuję się w nim pewnie) No chyba, że użyć by modyfikatora bend 90 st. wraz z opcjami limit. Z góry dziękuję za opinie i odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 zbrushem - exportuj mape-displacement :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2005 ee...a w 3ds max? (zapomnialem, ze to forum o wszystkich programach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 no ten sam sposób - robisz model w 3ds - exportujesz do obj (chyba tak sie to pisze ;)) potem w zbrushu import modelu - tworzysz mapke displacement - zapisujesz ja - odpalasz 3dsmax nakładasz ta mapke na model jako displacement i renderujesz :) imo najlepszy i najprostrzy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 a.) jeszcze masz mozliwość wymodelowania tego ręcznie. b.) uvw map no i, nakładasz mape przez material (displacement map), czy jako modyfikator? moim zdaniem lepiej to pierwsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi