Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto mój wstęp do problemu: chcę stworzyć scenkę w starej kopalnii.

A teraz pytania (2):

 

a) jakie macie pomysły na wymodelowanie ścian oraz sklepienia sztolnii? Ja na początku chciałem to zrobić za pomocą Noise - nie wyszło. Teraz chcę użyć Displace. Czy istnieje jeszcze jakaś inny, prostszy sposób (bo jakoś mi się nie uśmiecha robienie przez kilka godzin mapki w GIMP-ie).

 

b) zakładając, że zrobie już mapę displace i nałożę ją na mój obiekt, jak zrobić by została ona "rozciągnięta" pomiędzy trzema ścianami? (jeśli chodzi o modyfikator UVW Unwrap, to nie czuję się w nim pewnie) No chyba, że użyć by modyfikatora bend 90 st. wraz z opcjami limit.

 

Z góry dziękuję za opinie i odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no ten sam sposób - robisz model w 3ds - exportujesz do obj (chyba tak sie to pisze ;)) potem w zbrushu import modelu - tworzysz mapke displacement - zapisujesz ja - odpalasz 3dsmax nakładasz ta mapke na model jako displacement i renderujesz :) imo najlepszy i najprostrzy sposób.

Napisano

a.)

jeszcze masz mozliwość wymodelowania tego ręcznie.

 

b.)

uvw map

no i, nakładasz mape przez material (displacement map), czy jako modyfikator? moim zdaniem lepiej to pierwsze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności