Baranek Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 Jak zrobić żeby dany plik np.JPG znalazł się w zbiorach tekstur programu 3DSM? Próbuje zrobić teksture na wzór płyty głównej mojego kompa i nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Leleń Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 1) "M" (material editor) -> diffuse (chyba, juz nie pamietam nawet^^) -> bitmap -> twoje .jpg 2) Zajrzyj na FAQ 3) Poczytaj/sciagnij i poczytaj, Help'a 4) Wesolych Swiat ^^
Baranek Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 Jesteś niesamowity albo niesamowita :-). Dzięki strasznie. Pomogłeś albo pomogłaś mi bardzo. Wesołych Świąt!!!
illy Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 asset browser pozniej otwierasz jeszcze material editor i przeciagasz z jednego do drugiego hurtowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się