Baranek Napisano 10 Grudzień 2005 Share Napisano 10 Grudzień 2005 Jak zrobić żeby dany plik np.JPG znalazł się w zbiorach tekstur programu 3DSM? Próbuje zrobić teksture na wzór płyty głównej mojego kompa i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 10 Grudzień 2005 Share Napisano 10 Grudzień 2005 1) "M" (material editor) -> diffuse (chyba, juz nie pamietam nawet^^) -> bitmap -> twoje .jpg 2) Zajrzyj na FAQ 3) Poczytaj/sciagnij i poczytaj, Help'a 4) Wesolych Swiat ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baranek Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2005 Jesteś niesamowity albo niesamowita :-). Dzięki strasznie. Pomogłeś albo pomogłaś mi bardzo. Wesołych Świąt!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 11 Grudzień 2005 Share Napisano 11 Grudzień 2005 asset browser pozniej otwierasz jeszcze material editor i przeciagasz z jednego do drugiego hurtowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się