Napisano 10 Grudzień 200519 l Jak zrobić żeby dany plik np.JPG znalazł się w zbiorach tekstur programu 3DSM? Próbuje zrobić teksture na wzór płyty głównej mojego kompa i nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Napisano 10 Grudzień 200519 l 1) "M" (material editor) -> diffuse (chyba, juz nie pamietam nawet^^) -> bitmap -> twoje .jpg 2) Zajrzyj na FAQ 3) Poczytaj/sciagnij i poczytaj, Help'a 4) Wesolych Swiat ^^
Napisano 10 Grudzień 200519 l Autor Jesteś niesamowity albo niesamowita :-). Dzięki strasznie. Pomogłeś albo pomogłaś mi bardzo. Wesołych Świąt!!!
Napisano 11 Grudzień 200519 l asset browser pozniej otwierasz jeszcze material editor i przeciagasz z jednego do drugiego hurtowo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto