Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam jakis obiekt (w moim przypadku jest to roslinka wygenerowana w PlantStudio). Przenosze go sobie do 3DStudioMax'a. Okazuje sie ze obiekt jest bardzo dokladny... w moim przypadku to az za bardzo, poniewaz posiada ponad 120tys polyglonow. Chcialbym zredukowac ich ilosc do np... 400. Wiem ze obiekt drastycznie na tym ucierpi, ale nie jest to az takie wazne, poniewaz obiekt ten ma byc wykorzystany w grze (wiec wole niemyslec o sytuacji kiedy sobie wstawie 20 takich roslinek x120tys poly, o scenie w lesie nawet nie marze:/ ) Domyslam sie ze pewnie jest taka opcja w 3DStudioMaxie bo kiedys robilem cos podobnego w Lightwave. Jesli ktos moze podpowiedziec jak to zrobic to bede bardzo wdzieczny :]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modyfikator optimize, albo w edit poly zaznaczasz wszystkie wierzcholki i odpowiednia wartosc weld

Napisano
  • Autor

Moze jeszcze jakas mala podpowiedz.... gdzie tych opcji szukac? :/

Napisano
  • Autor

No tak.... faktycznie, HELP najlepszy przyjaciel czlowieka (przynajmniej nie gryzie tak jak pies :P ) Dzieki, za pomoc mam nadzieje ze teraz pojdzie mi juz z gorki

 

Hmmm jednak chyba mam problem... optimize nie spelnia moich oczekiwan... jest tam sporo parametrow ktore tak naprawde nie wiadomo do czego sluza... szukalem czegos typu: zaznaczony obiekt ma 3000 polyglonow, a ja wpisuje 500 i max tak zmodyfikuje obiekt aby mial przyblizony ksztalt, ale byl mniej dokladny. Moze niekonieczine jest cos takiego w Maxie... moze jest jakis program ktory wykonuje to w o wiele lepszy sposob?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności