Napisano 12 Grudzień 200519 l Mam jakis obiekt (w moim przypadku jest to roslinka wygenerowana w PlantStudio). Przenosze go sobie do 3DStudioMax'a. Okazuje sie ze obiekt jest bardzo dokladny... w moim przypadku to az za bardzo, poniewaz posiada ponad 120tys polyglonow. Chcialbym zredukowac ich ilosc do np... 400. Wiem ze obiekt drastycznie na tym ucierpi, ale nie jest to az takie wazne, poniewaz obiekt ten ma byc wykorzystany w grze (wiec wole niemyslec o sytuacji kiedy sobie wstawie 20 takich roslinek x120tys poly, o scenie w lesie nawet nie marze:/ ) Domyslam sie ze pewnie jest taka opcja w 3DStudioMaxie bo kiedys robilem cos podobnego w Lightwave. Jesli ktos moze podpowiedziec jak to zrobic to bede bardzo wdzieczny :]
Napisano 12 Grudzień 200519 l modyfikator optimize, albo w edit poly zaznaczasz wszystkie wierzcholki i odpowiednia wartosc weld
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor Moze jeszcze jakas mala podpowiedz.... gdzie tych opcji szukac? :/
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor No tak.... faktycznie, HELP najlepszy przyjaciel czlowieka (przynajmniej nie gryzie tak jak pies :P ) Dzieki, za pomoc mam nadzieje ze teraz pojdzie mi juz z gorki Hmmm jednak chyba mam problem... optimize nie spelnia moich oczekiwan... jest tam sporo parametrow ktore tak naprawde nie wiadomo do czego sluza... szukalem czegos typu: zaznaczony obiekt ma 3000 polyglonow, a ja wpisuje 500 i max tak zmodyfikuje obiekt aby mial przyblizony ksztalt, ale byl mniej dokladny. Moze niekonieczine jest cos takiego w Maxie... moze jest jakis program ktory wykonuje to w o wiele lepszy sposob?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto