Napisano 13 Grudzień 200519 l Witam niewiedzialem gdzie postawic posta... Prosze się nie gniewać jak źle trafiłem :D Wykonałem na podstawie prawdziwego zdjecia czasteczki rdzy To jest orginał z pod mikroskopu. Ściągniety z jakiejś strony naukowej. A to pod spodem moje wypociny... Prosił bym o ocene, podpowiedzi co i JAK!! zmienić odnośnie tej "rdzy" :) ... Z rdzą mniej wiecej się uporałem (bardziej mniej niż wiecej :) ) ale nie moge nigdzie znaleść wygladu czasteczek oleju. Bardzo prosze o pomoc. Może ktoś cos takiego renderował, ma orginalna fotke albo umie wytłumaczyć jak je wymodelować, jaka tekstura... było by super. Wszystko sie przyda!! 3Dsmax 7.0 VRay 1.46.10 Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200519 l wygląda naprawde bardzo fajnie - zmierzasz w dobrym kierunku - jest pare rzeczy które przydało by się zmienic ale jak narazie jest git - nei bardzo moge pomóc bo nie wiem co chcesz uzyskac/poprawic ale ja bym jedynie popracował nad renderem za pomocą photoshopa - dodał jakies filtry i tyle.
Napisano 13 Grudzień 200519 l to tak jak hindus napisał ze w ps`ie mozna pobawic sie zeby było jeszcze bardziej wyglądało realistycznie, co do materiału to mozna by było dac go bardziej bordowy tak jak wyzej na referce,
Napisano 13 Grudzień 200519 l jak sie tak przyjrzeć to te z foty mają cos jak shader jedwabiu z ciemnym kolorem w slocie difuse i czerwonym na zewnatrz - poszukaj informacji na temat robienia tego shaderu - to tak będzie wygllądac + jakis bump.
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor Oj nie dodałem ze to ma być część animacji przedstawiajacej zblizenie (faktury? textury?) śruby. Sokoro animacja to chyba PS odpada Jak sie naucze to dodam DoF do animacji Ta "rdza" ma być pod warstwą oleju (którego nie umiem zrobic bo niewiem jak wyglada) a olej musi być w miare realny bo prawdopodobnie badą to chemiczne ludziska ogladać i kitu im sie nie da wcisnąć. Materiał jaki uzylem dla rdzy to Standard Material Diffuse Map100% > Falloff > 20% medrust3.jpg | Mix Curve Zmieniony Shader > Phong Opacity >90% Specular Ambient > White Specular Level > 65 Glosiess > 45 Soften > 1 Bump95% > noise fractal 0,5 Przepraszam ze nie sprecyzowałem :/ Najbardziej mnie interesuje wyglad czasteczki oleju pod mikroskopem, fajnie jak by ktos miał zdjęcie orginalne.... rdza to juz rzecz 2 planowa
Napisano 13 Grudzień 200519 l skoro to animacja to w innym sofcie tego typu - jest masa tego :D spróbuj z tym fallofem a jeśli idzie o warstwy to za pomoca aplha mask i bump jakis do tego.
Napisano 15 Grudzień 200519 l Autor Zmieniłem materiał i dodałem cząsteczki "niby oleju"... Sraciłem obiektywizm za dlugo sie na to gapie... ocena mile widziana
Napisano 15 Grudzień 200519 l Autor Lukasz_S rzeczywiście lekkie podkręcenie tego w ps? daje bardzo duże rezultaty chyba sie zmusze do przerobienia 500 fotek :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto