Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam niewiedzialem gdzie postawic posta... Prosze się nie gniewać jak źle trafiłem :D

Wykonałem na podstawie prawdziwego zdjecia czasteczki rdzy

rust.gif

To jest orginał z pod mikroskopu. Ściągniety z jakiejś strony naukowej.

A to pod spodem moje wypociny...

rust.jpg

Prosił bym o ocene, podpowiedzi co i JAK!! zmienić odnośnie tej "rdzy" :) ...

Z rdzą mniej wiecej się uporałem (bardziej mniej niż wiecej :) ) ale nie moge nigdzie znaleść wygladu czasteczek oleju. Bardzo prosze o pomoc. Może ktoś cos takiego renderował, ma orginalna fotke albo umie wytłumaczyć jak je wymodelować, jaka tekstura... było by super. Wszystko sie przyda!!

 

3Dsmax 7.0

VRay 1.46.10

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wygląda naprawde bardzo fajnie - zmierzasz w dobrym kierunku - jest pare rzeczy które przydało by się zmienic ale jak narazie jest git - nei bardzo moge pomóc bo nie wiem co chcesz uzyskac/poprawic ale ja bym jedynie popracował nad renderem za pomocą photoshopa - dodał jakies filtry i tyle.

Napisano

to tak jak hindus napisał ze w ps`ie mozna pobawic sie zeby było jeszcze bardziej wyglądało realistycznie, co do materiału to mozna by było dac go bardziej bordowy tak jak wyzej na referce,

Napisano

jak sie tak przyjrzeć to te z foty mają cos jak shader jedwabiu z ciemnym kolorem w slocie difuse i czerwonym na zewnatrz - poszukaj informacji na temat robienia tego shaderu - to tak będzie wygllądac + jakis bump.

Napisano

Oj nie dodałem ze to ma być część animacji przedstawiajacej zblizenie (faktury? textury?) śruby. Sokoro animacja to chyba PS odpada

Jak sie naucze to dodam DoF do animacji

 

Ta "rdza" ma być pod warstwą oleju (którego nie umiem zrobic bo niewiem jak wyglada) a olej musi być w miare realny bo prawdopodobnie badą to chemiczne ludziska ogladać i kitu im sie nie da wcisnąć.

 

Materiał jaki uzylem dla rdzy to Standard Material

Diffuse Map100% > Falloff > 20% medrust3.jpg | Mix Curve Zmieniony

Shader > Phong

Opacity >90%

Specular Ambient > White

Specular Level > 65

Glosiess > 45

Soften > 1

Bump95% > noise fractal 0,5

 

Przepraszam ze nie sprecyzowałem :/

 

Najbardziej mnie interesuje wyglad czasteczki oleju pod mikroskopem, fajnie jak by ktos miał zdjęcie orginalne.... rdza to juz rzecz 2 planowa

Napisano

skoro to animacja to w innym sofcie tego typu - jest masa tego :D

spróbuj z tym fallofem a jeśli idzie o warstwy to za pomoca aplha mask i bump jakis do tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności