Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przeczytalem tutoriale, przeszukałem forum, może jestem ślepy ale za chiny nie mogę znaleźć przyczyny mojego problemu. Na screenie widać, jak wygląda element który chciałbym oteksturować. Przypisałem mu multi materiał (składa się z 4 submateriałów) Wierzch (wybrzuszony) ma przypisany submaterial 1. Dodałem mesh select, UVW Map (plane poziomy) i w końcu Unwarp UVW. Chciałem żeby siatka górnej części mojego wygiętego obiektu rozciągnęła się płasko ale jedyny efekt jaki udaje mi się uzyskać to taki jakbym patrzy z viewporta TOP. O co w tym wszystkim chodzi? Co robię źle??

 

Bardzo proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Na moje oko dobrze się tu sprawdzi mapowanie cylindryczne... a jak chodzi o unvrapp to spróbuj się pobawić "automatami"... w oknie edit masz na górze zakładkę Mapping... a tam Flatten Mapping... Normal Mapping.. itp.

pozdrawiam

Napisano

Przy flattenie rozbija mi siatkę na małe kawałki. W sumie można je chyba połączyć ale czy jest sposób żeby połączyć ze sobą vertexy w tym oknie? Czy musze poprostu poprzesuwać fragmenty "na oko" ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności