kajtom Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Przeczytalem tutoriale, przeszukałem forum, może jestem ślepy ale za chiny nie mogę znaleźć przyczyny mojego problemu. Na screenie widać, jak wygląda element który chciałbym oteksturować. Przypisałem mu multi materiał (składa się z 4 submateriałów) Wierzch (wybrzuszony) ma przypisany submaterial 1. Dodałem mesh select, UVW Map (plane poziomy) i w końcu Unwarp UVW. Chciałem żeby siatka górnej części mojego wygiętego obiektu rozciągnęła się płasko ale jedyny efekt jaki udaje mi się uzyskać to taki jakbym patrzy z viewporta TOP. O co w tym wszystkim chodzi? Co robię źle?? Bardzo proszę o pomoc
Kris_R Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Na moje oko dobrze się tu sprawdzi mapowanie cylindryczne... a jak chodzi o unvrapp to spróbuj się pobawić "automatami"... w oknie edit masz na górze zakładkę Mapping... a tam Flatten Mapping... Normal Mapping.. itp. pozdrawiam
Marcin Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 jak juz Kris wspomnial tu nie zostaje nic innego jak prosty flatten mapping nawet z defaultowymi ustawieniami
kajtom Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Napisano 19 Grudzień 2005 Przy flattenie rozbija mi siatkę na małe kawałki. W sumie można je chyba połączyć ale czy jest sposób żeby połączyć ze sobą vertexy w tym oknie? Czy musze poprostu poprzesuwać fragmenty "na oko" ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się