Gość MMarti Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Witam !! Jestem nowy tak na tym forum jak i w 3ds max tak wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc. :o) Mam nastepujacy problem z nakladaniem materialow na wyciagane splajny. Nie wiem dlaczego przy nalkadaniu materialu z bitmapa na obiekt, który zostal wyciagniety ze spalnu, ta bitmapa mi sie nie pokazuje. probowalem juz uzywac materialow Multi/Sub Object ale jest dokladnie to samo. Dopoki nie ma bitmapy jest oki. Powierzchnie zaznaczane zachowoja sie normalnie. Czy ktos moze mi pomoc ????? Pozdrawiam !
sanki Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 problem polega pewnie na braku koordynatow uwv PS. nie dubluj watkow
hcpiter Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Załozyłes 2 takie same wątki a uscislając sankiego to z panelu modyfikatorów wybierz uvw map i zmien mapowanie np na box albo inny w zaleznosci od obiektu.
Marcin Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 dodaj mapowanie dodaj modyfikator UVW map dla tego obiektu i wybierz odpowiednie mapowanie (box , spherical , cylinder , etc.) lub naucz sie mapowania Unwarp UVW (to jest juz znacznie trudniejsze ;])
Gość MMarti Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Dzieki za wszystkie rady. Dzisiej bede chcial cos z tym zrobic. Do tej pory nie mialem czasu. :o)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się