Gość MMarti Napisano 18 Grudzień 2005 Share Napisano 18 Grudzień 2005 Witam !! Jestem nowy tak na tym forum jak i w 3ds max tak wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc. :o) Mam nastepujacy problem z nakladaniem materialow na wyciagane splajny. Nie wiem dlaczego przy nalkadaniu materialu z bitmapa na obiekt, który zostal wyciagniety ze spalnu, ta bitmapa mi sie nie pokazuje. probowalem juz uzywac materialow Multi/Sub Object ale jest dokladnie to samo. Dopoki nie ma bitmapy jest oki. Powierzchnie zaznaczane zachowoja sie normalnie. Czy ktos moze mi pomoc ????? Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 18 Grudzień 2005 Share Napisano 18 Grudzień 2005 problem polega pewnie na braku koordynatow uwv PS. nie dubluj watkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 18 Grudzień 2005 Share Napisano 18 Grudzień 2005 Załozyłes 2 takie same wątki a uscislając sankiego to z panelu modyfikatorów wybierz uvw map i zmien mapowanie np na box albo inny w zaleznosci od obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 18 Grudzień 2005 Share Napisano 18 Grudzień 2005 dodaj mapowanie dodaj modyfikator UVW map dla tego obiektu i wybierz odpowiednie mapowanie (box , spherical , cylinder , etc.) lub naucz sie mapowania Unwarp UVW (to jest juz znacznie trudniejsze ;]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość MMarti Napisano 22 Grudzień 2005 Share Napisano 22 Grudzień 2005 Dzieki za wszystkie rady. Dzisiej bede chcial cos z tym zrobic. Do tej pory nie mialem czasu. :o) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się