Napisano 18 Grudzień 200519 l Witam !! Jestem nowy tak na tym forum jak i w 3ds max tak wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc. :o) Mam nastepujacy problem z nakladaniem materialow na wyciagane splajny. Nie wiem dlaczego przy nalkadaniu materialu z bitmapa na obiekt, który zostal wyciagniety ze spalnu, ta bitmapa mi sie nie pokazuje. probowalem juz uzywac materialow Multi/Sub Object ale jest dokladnie to samo. Dopoki nie ma bitmapy jest oki. Powierzchnie zaznaczane zachowoja sie normalnie. Czy ktos moze mi pomoc ????? Pozdrawiam !
Napisano 18 Grudzień 200519 l Załozyłes 2 takie same wątki a uscislając sankiego to z panelu modyfikatorów wybierz uvw map i zmien mapowanie np na box albo inny w zaleznosci od obiektu.
Napisano 18 Grudzień 200519 l dodaj mapowanie dodaj modyfikator UVW map dla tego obiektu i wybierz odpowiednie mapowanie (box , spherical , cylinder , etc.) lub naucz sie mapowania Unwarp UVW (to jest juz znacznie trudniejsze ;])
Napisano 22 Grudzień 200519 l Dzieki za wszystkie rady. Dzisiej bede chcial cos z tym zrobic. Do tej pory nie mialem czasu. :o)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto