Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam !!

 

Jestem nowy tak na tym forum jak i w 3ds max tak wiec prosze o wyrozumialosc i pomoc. :o)

 

Mam nastepujacy problem z nakladaniem materialow na wyciagane splajny. Nie wiem dlaczego przy nalkadaniu materialu z bitmapa na obiekt, który zostal wyciagniety ze spalnu, ta bitmapa mi sie nie pokazuje. probowalem juz uzywac materialow Multi/Sub Object ale jest dokladnie to samo. Dopoki nie ma bitmapy jest oki. Powierzchnie zaznaczane zachowoja sie normalnie.

 

Czy ktos moze mi pomoc ?????

 

Pozdrawiam !

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 813
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

problem polega pewnie na braku koordynatow uwv

 

PS. nie dubluj watkow

Napisano

Załozyłes 2 takie same wątki a uscislając sankiego to z panelu modyfikatorów wybierz uvw map i zmien mapowanie np na box albo inny w zaleznosci od obiektu.

Napisano

dodaj mapowanie

 

dodaj modyfikator UVW map dla tego obiektu i wybierz odpowiednie mapowanie (box , spherical , cylinder , etc.)

 

lub naucz sie mapowania Unwarp UVW (to jest juz znacznie trudniejsze ;])

Napisano

Dzieki za wszystkie rady. Dzisiej bede chcial cos z tym zrobic. Do tej pory nie mialem czasu. :o)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności