Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dałem pliczek *.jpg do slotu bump ustawilem go bodajze nawet i na 300 i nic - kompletnie płaska ściana. W sumie chyba nie ma po co dawać ustrawień - bo nawet na podstawowych nie działa. Najgorsze jest to jeszcze wczoraj działało na tym samym pliku :/ Spotkał się ktoś z tym (prócz mintrill'a :P)? I jak to rozwiązał (o ile rozwiązał :P ) :D

 

Acha i dzieje się to na ścianach tylko naprzeciwko świateł :/

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj jakies swiatlo od gory i powiedz czy tak samo jest

a jak kamera wzgledem tej sciany jest?

bo bumpa rownolegle do powierzchni nie zobaczysz

Napisano

Sorry ze odkopuje wątek...ale juz z tym nie moge-od tamtej pory-ciagle próbowałem coś zmienic zgodnie z zasadą prób i błędów..ale nic:/

 

Czy naprawde nikt nie wie dlaczego takie cos się dzieje? Najgorsze jest to ze tworze nowa scene, na boxa nakładam ten sam materiał i bum działa ale jest rozmazany:/ Jedynie w starych scenach jakoś to wygląda....

 

Ktokolwiek widział ktokolwie zna rozwiązanie :P

Napisano

proste za nałożyłem mapowanie:D

 

vraydicplacement działa beznadziejnie przynajmniej na mojej mapce:/ powierzchnia jest prawie płaska, a po nadaniu bumpa jest ślicznie hropowata-a przynajmniej była w poprzdnich plikach

 

Marcin....momencik :D

Napisano

za 30 min :D testowałem ciagle ustawienia spoko spoko - wyedytuje tego posta później ;)

 

Edit:

 

Ok tak wygląda moja mapka bump - http://img371.imageshack.us/img371/5993/bumpik2ms.jpg

 

A tak scena renderowana przed chwilą: http://img371.imageshack.us/img371/3204/043td1.jpg Tutaj efekt był jeszcze mizerniejszy (ściana była całkowicie płaska) ale tak jak pisał Marcin zmiana AA na Fixed pomogła

 

A tak scenka ze ścianka z tym samym bumpem - pare plików wcześniej...http://img371.imageshack.us/img371/2685/010vo.jpg Tutaj najładniej to wygląda...ale nie moge do tego powrócić :/

 

 

Samo pomieszczenie sie zmieniało-układ ścian i takie tam...

BTW: http://www.designboom.com/cart_shelter.html słyszeli?

Gość bl0ndynek
Napisano

Co do bumpa nie mam pomysłu niestety ale mam pytanko co do shadera wanny bo obecnie próbuje uzyskać realistyczny czy wystarczy zwykły biały diffuse z refleksami czy trzeba głębiej kombinować ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności