MaGuu Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Dałem pliczek *.jpg do slotu bump ustawilem go bodajze nawet i na 300 i nic - kompletnie płaska ściana. W sumie chyba nie ma po co dawać ustrawień - bo nawet na podstawowych nie działa. Najgorsze jest to jeszcze wczoraj działało na tym samym pliku :/ Spotkał się ktoś z tym (prócz mintrill'a :P)? I jak to rozwiązał (o ile rozwiązał :P ) :D Acha i dzieje się to na ścianach tylko naprzeciwko świateł :/
illy Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 daj jakies swiatlo od gory i powiedz czy tak samo jest a jak kamera wzgledem tej sciany jest? bo bumpa rownolegle do powierzchni nie zobaczysz
MaGuu Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Napisano 19 Grudzień 2005 Camera jest tak gdzies pod kątem 30* Światło od góry też nic nie daje...
MaGuu Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 Sorry ze odkopuje wątek...ale juz z tym nie moge-od tamtej pory-ciagle próbowałem coś zmienic zgodnie z zasadą prób i błędów..ale nic:/ Czy naprawde nikt nie wie dlaczego takie cos się dzieje? Najgorsze jest to ze tworze nowa scene, na boxa nakładam ten sam materiał i bum działa ale jest rozmazany:/ Jedynie w starych scenach jakoś to wygląda.... Ktokolwiek widział ktokolwie zna rozwiązanie :P
polka dot Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 mapowanie nałożyłeś? ostatecznie skoro używasz vraya to vraydisplacementem możesz jeżeli zwykły disp też nie zadziała.
Marcin Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 zmien AA na Fixed albo QMC byc moze to wina aa pokaz redner
MaGuu Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 proste za nałożyłem mapowanie:D vraydicplacement działa beznadziejnie przynajmniej na mojej mapce:/ powierzchnia jest prawie płaska, a po nadaniu bumpa jest ślicznie hropowata-a przynajmniej była w poprzdnich plikach Marcin....momencik :D
polka dot Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 proste za nałożyłem mapowanie:D uvm map bylo? ?:D hm pokaż te rendery!
MaGuu Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 za 30 min :D testowałem ciagle ustawienia spoko spoko - wyedytuje tego posta później ;) Edit: Ok tak wygląda moja mapka bump - http://img371.imageshack.us/img371/5993/bumpik2ms.jpg A tak scena renderowana przed chwilą: http://img371.imageshack.us/img371/3204/043td1.jpg Tutaj efekt był jeszcze mizerniejszy (ściana była całkowicie płaska) ale tak jak pisał Marcin zmiana AA na Fixed pomogła A tak scenka ze ścianka z tym samym bumpem - pare plików wcześniej...http://img371.imageshack.us/img371/2685/010vo.jpg Tutaj najładniej to wygląda...ale nie moge do tego powrócić :/ Samo pomieszczenie sie zmieniało-układ ścian i takie tam... BTW: http://www.designboom.com/cart_shelter.html słyszeli?
Gość bl0ndynek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Co do bumpa nie mam pomysłu niestety ale mam pytanko co do shadera wanny bo obecnie próbuje uzyskać realistyczny czy wystarczy zwykły biały diffuse z refleksami czy trzeba głębiej kombinować ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się