Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dałem pliczek *.jpg do slotu bump ustawilem go bodajze nawet i na 300 i nic - kompletnie płaska ściana. W sumie chyba nie ma po co dawać ustrawień - bo nawet na podstawowych nie działa. Najgorsze jest to jeszcze wczoraj działało na tym samym pliku :/ Spotkał się ktoś z tym (prócz mintrill'a :P)? I jak to rozwiązał (o ile rozwiązał :P ) :D

 

Acha i dzieje się to na ścianach tylko naprzeciwko świateł :/

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj jakies swiatlo od gory i powiedz czy tak samo jest

a jak kamera wzgledem tej sciany jest?

bo bumpa rownolegle do powierzchni nie zobaczysz

Napisano
  • Autor

Camera jest tak gdzies pod kątem 30* Światło od góry też nic nie daje...

Napisano
  • Autor

Sorry ze odkopuje wątek...ale juz z tym nie moge-od tamtej pory-ciagle próbowałem coś zmienic zgodnie z zasadą prób i błędów..ale nic:/

 

Czy naprawde nikt nie wie dlaczego takie cos się dzieje? Najgorsze jest to ze tworze nowa scene, na boxa nakładam ten sam materiał i bum działa ale jest rozmazany:/ Jedynie w starych scenach jakoś to wygląda....

 

Ktokolwiek widział ktokolwie zna rozwiązanie :P

Napisano

mapowanie nałożyłeś? ostatecznie skoro używasz vraya to vraydisplacementem możesz jeżeli zwykły disp też nie zadziała.

Napisano
  • Autor

proste za nałożyłem mapowanie:D

 

vraydicplacement działa beznadziejnie przynajmniej na mojej mapce:/ powierzchnia jest prawie płaska, a po nadaniu bumpa jest ślicznie hropowata-a przynajmniej była w poprzdnich plikach

 

Marcin....momencik :D

Napisano
  • Autor

za 30 min :D testowałem ciagle ustawienia spoko spoko - wyedytuje tego posta później ;)

 

Edit:

 

Ok tak wygląda moja mapka bump - http://img371.imageshack.us/img371/5993/bumpik2ms.jpg

 

A tak scena renderowana przed chwilą: http://img371.imageshack.us/img371/3204/043td1.jpg Tutaj efekt był jeszcze mizerniejszy (ściana była całkowicie płaska) ale tak jak pisał Marcin zmiana AA na Fixed pomogła

 

A tak scenka ze ścianka z tym samym bumpem - pare plików wcześniej...http://img371.imageshack.us/img371/2685/010vo.jpg Tutaj najładniej to wygląda...ale nie moge do tego powrócić :/

 

 

Samo pomieszczenie sie zmieniało-układ ścian i takie tam...

BTW: http://www.designboom.com/cart_shelter.html słyszeli?

Napisano

Co do bumpa nie mam pomysłu niestety ale mam pytanko co do shadera wanny bo obecnie próbuje uzyskać realistyczny czy wystarczy zwykły biały diffuse z refleksami czy trzeba głębiej kombinować ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności