Napisano 19 Grudzień 200519 l Dałem pliczek *.jpg do slotu bump ustawilem go bodajze nawet i na 300 i nic - kompletnie płaska ściana. W sumie chyba nie ma po co dawać ustrawień - bo nawet na podstawowych nie działa. Najgorsze jest to jeszcze wczoraj działało na tym samym pliku :/ Spotkał się ktoś z tym (prócz mintrill'a :P)? I jak to rozwiązał (o ile rozwiązał :P ) :D Acha i dzieje się to na ścianach tylko naprzeciwko świateł :/
Napisano 19 Grudzień 200519 l daj jakies swiatlo od gory i powiedz czy tak samo jest a jak kamera wzgledem tej sciany jest? bo bumpa rownolegle do powierzchni nie zobaczysz
Napisano 19 Grudzień 200519 l Autor Camera jest tak gdzies pod kątem 30* Światło od góry też nic nie daje...
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor Sorry ze odkopuje wątek...ale juz z tym nie moge-od tamtej pory-ciagle próbowałem coś zmienic zgodnie z zasadą prób i błędów..ale nic:/ Czy naprawde nikt nie wie dlaczego takie cos się dzieje? Najgorsze jest to ze tworze nowa scene, na boxa nakładam ten sam materiał i bum działa ale jest rozmazany:/ Jedynie w starych scenach jakoś to wygląda.... Ktokolwiek widział ktokolwie zna rozwiązanie :P
Napisano 27 Grudzień 200519 l mapowanie nałożyłeś? ostatecznie skoro używasz vraya to vraydisplacementem możesz jeżeli zwykły disp też nie zadziała.
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor proste za nałożyłem mapowanie:D vraydicplacement działa beznadziejnie przynajmniej na mojej mapce:/ powierzchnia jest prawie płaska, a po nadaniu bumpa jest ślicznie hropowata-a przynajmniej była w poprzdnich plikach Marcin....momencik :D
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor za 30 min :D testowałem ciagle ustawienia spoko spoko - wyedytuje tego posta później ;) Edit: Ok tak wygląda moja mapka bump - http://img371.imageshack.us/img371/5993/bumpik2ms.jpg A tak scena renderowana przed chwilą: http://img371.imageshack.us/img371/3204/043td1.jpg Tutaj efekt był jeszcze mizerniejszy (ściana była całkowicie płaska) ale tak jak pisał Marcin zmiana AA na Fixed pomogła A tak scenka ze ścianka z tym samym bumpem - pare plików wcześniej...http://img371.imageshack.us/img371/2685/010vo.jpg Tutaj najładniej to wygląda...ale nie moge do tego powrócić :/ Samo pomieszczenie sie zmieniało-układ ścian i takie tam... BTW: http://www.designboom.com/cart_shelter.html słyszeli?
Napisano 29 Grudzień 200519 l Co do bumpa nie mam pomysłu niestety ale mam pytanko co do shadera wanny bo obecnie próbuje uzyskać realistyczny czy wystarczy zwykły biały diffuse z refleksami czy trzeba głębiej kombinować ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto