Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie Środkowej.

Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny.

Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się:

 

- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów

 

- Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów.

 

- Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury.

 

 

CO OFERUJEMY:

 

- Zdobycie doświadczenia w game industry

- Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie

- Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive

- Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym.

- Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele.

 

CZEGO WYMAGAMY

 

1. Modelowanie:

 

Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany.

 

2. Przygotowanie tekstur:

 

Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany.

 

3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod.

 

- Przygotowanie Specular map.

- Przygotowanie Bump map.

- Przygotowanie mapy przezroczystości.

- Przygotowanie Lightmap.

 

Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym.

 

 

Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną.

Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń.

Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane.

 

 

Zgłoszenia śłać na : [email protected], gdy mail nie dochodzi to: [email protected]

Moje gg: 6949428

 

Pozdrawiam,

Andrzej Koloska

Project Manager@Intoxicate Interactive

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności