intoxicate Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny. Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się: - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów. - Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury. CO OFERUJEMY: - Zdobycie doświadczenia w game industry - Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie - Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive - Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym. - Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele. CZEGO WYMAGAMY 1. Modelowanie: Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany. 2. Przygotowanie tekstur: Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany. 3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod. - Przygotowanie Specular map. - Przygotowanie Bump map. - Przygotowanie mapy przezroczystości. - Przygotowanie Lightmap. Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym. Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń. Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane. Zgłoszenia śłać na : [email protected], gdy mail nie dochodzi to: [email protected] Moje gg: 6949428 Pozdrawiam, Andrzej Koloska Project Manager@Intoxicate Interactive
Rekomendowane odpowiedzi