Napisano 22 Grudzień 200519 l Intoxicate Interactive to grupa ludzi związanych wspólną pasją do tworzenia gier komputerowych. Obecnie pracujemy nad prężnie rozwijającym się projektem fabularnej gry komputerowej (cRPG, Burżuazja: Perła Pustkowi), której akcja toczy się w postnuklearnej Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy jest to wciąż projekt fanowski, lecz dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy ponad czterdziesto osobowego teamu, jesteśmy już blisko przeistoczenia się w profesjonalny projekt komercyjny. Wraz z wejściem naszego projektu na kolejny etap developingu potrzebujemy osób, które zajmą się: - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur przedmiotów - Modelowaniem oraz przygotowaniem tekstur pojazdów. - Kolejnym etapem pracy będzie modelowanie postaci oraz architektury. CO OFERUJEMY: - Zdobycie doświadczenia w game industry - Dołączenie do rozpoznawalnego, fanowskiego projektu, bliskiego przeistoczenia się w profesjonalne i komercyjne przedsięwzięcie - Otrzymanie szansy stania się częścią studia Intoxicate Interactive - Zobowiązujemy się, by uczynić zdobywanie twojego doświadczenia bardziej przyjemnym oraz kreatywnym. - Nie pozwolimy Ci się nudzić i z każdym tygodniem wzbogacisz swoje portfolio o kolejne ciekawe modele. CZEGO WYMAGAMY 1. Modelowanie: Gra przewidziana jest wyłącznie na karty nextgen - nie oszczędzamy przesadnie na ilości ścianek. Wymagamy jednak by każdy polygon był dokładnie przemyślany. 2. Przygotowanie tekstur: Nie oszczędzamy na ich ilości i rozmiarach - wymagamy jedynie by każdy piksel był porządnie i sensownie wykorzystany. 3. Umiejętności przygotowania normal map. generowanych zarówno z bump map, Hpoly meshu jak i kombinacji tych 2 metod. - Przygotowanie Specular map. - Przygotowanie Bump map. - Przygotowanie mapy przezroczystości. - Przygotowanie Lightmap. Kandydat musi wykazać się znajomością low poly modeling na poziomie zaawansowanym. Aby nie było wątpliwości - zaznaczamy, iż praca w projekcie fanowskim jest pracą bezpłatną, Jednak przeistoczenie się w projekt komercyjny pozwoli na wprowadzenie regularnych płac, oraz wypłatę wynagrodzenia za pracę wcześniej wykonaną. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż osoby, które już pracowały w branży zarobkowo, w większości uznają, iż praca za darmo (tymczasowo) nie spełnia ich ambicji. Nasze ogłoszenie kierujemy, więc głównie do pracujących dorywczo (freelance) - którzy nie boją się ryzyka i cenią sobie dzielenie swojej pasji wraz z innymi ludźmi, dla których pieniądze nie są ważniejsze od marzeń. Oczywiście osoby, które opanowały już zasady dotyczące tworzenia modeli dla game industry, a jeszcze nie maja "realnego doświadczenia" również są mile widziane. Zgłoszenia śłać na : [email protected], gdy mail nie dochodzi to: [email protected] Moje gg: 6949428 Pozdrawiam, Andrzej Koloska Project Manager@Intoxicate Interactive