Huter Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Witam ... Potrzebuje mase modeli brył które by przypominały kamienie zarówno dość banalne jak i rozbudowane ... wymodelować nie problem ... ale potrzebuje ich sporą ilość stąd zrodziło się moje pytanie ... czy istnieje plugin który by zrobił takowe bryły? Albo choć ułatwij ich tworzenie ...
polka dot Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 zrób kilka(naście) jak to nie problem, a potem scatter.
Huter Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 Problem w tym, że ja porzebuje kilka(set) ... no i źle się wypowiedziałem ... to nie mają być kamyki ... tylko porównałem do tej bryły ... to mają być troche duże kamyki ... KAMULCE GIGANTY :) ...
Chalek Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 scatterem mozesz rozrzucic kilkaset jak chcesz, zrob kilka wzorow, a potem w scatterze mozesz poustawiac rozne transformacje zeby sie bardziej roznily miedzy soba. A wielkosc nie ma znaczenia (w tym wypadku, hehe...). Mozesz jeszcze sprobowac uzyc Vue Infinite i stworzyc ekosystem z samymi kamieniami, a potem to przerzucic do maksa, ale to chyba za duzo kombinowania, scatter powinien wystarczyc wydaje mi sie.
Huter Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 scatterem mozesz rozrzucic kilkaset jak chcesz, zrob kilka wzorow, a potem w scatterze mozesz poustawiac rozne transformacje zeby sie bardziej roznily miedzy soba. A wielkosc nie ma znaczenia (w tym wypadku, hehe...). [...] Znam Scatter i to dobrze ... i mam go na celu urzyć ... tylko, że moje GIGANTYCZNE KAMULCE mają być w pasie asteroidów ... i chce uniknąć podobnych wyglądów ... wiem, że może być inna rotacja, wielkość itd. ale jak kamera będzie przemiszczać się przez pas to z czasem oglądający (animacja) może się zorientować ... a ja tego nie chce ^^ [...]Mozesz jeszcze sprobowac uzyc Vue Infinite i stworzyc ekosystem z samymi kamieniami, a potem to przerzucic do maksa, ale to chyba za duzo kombinowania, scatter powinien wystarczyc wydaje mi sie. Ja mówiąc kamień miałem na myśli wygląd modelu ... taki kamulec ... nie ma to jednak być normalny kamień na drodze ... pas asteroidów będzie miał miliadry asteroid ... przynajmniej dam w animację możliwość poczycia tego ... bedzie pas ... i on się bedzie kończył ... reszta to będzie tło ... dużo asteroidów będzie z bliska ... nie mogę sobie pozwolić by oglądający zobaczył, że są to kopie z transformacją ... a modelować tyle kamulców mi się ... nie chce ... ale z drugiej strony jest mi to BARDZO potrzebne ... jest jakiś sposób by sobie to ułatwić?
polka dot Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 zrób kilka spher, daj jakieś noisy, pokopiuj je i na kilkunastu użyj optimize na różnych ustawieniach, pokopiuj to i trochę poprzerabiaj, potem zrób torus czy co tam chcesz żeby miało kształt tego pasa asteroid i scatter volume.. trochę pomysłowości.. 20 minut roboty i tylko dlatego że tak słabo znam scattera :) trochę ciasno ale czy coś się powtarza? pozdrawiam.
Huter Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Napisano 23 Grudzień 2005 w zasadzie tak zacząłem robić ... zapomniałem tylko o możliwości zastosowania jednego z modyfikatorów który wymieniłeś :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się