Skocz do zawartości

polymodeling


TIMOTI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no zalezy jak komu się lepiej pracuje ;]

ja osobiście mam włączone smooth +hightlights dodatkowo jeszcze edged faces :)

 

a co do modelowania to zalezy co chcesz wymodelować :) jeżeli organic to raczej częściami...

 

pozdroo [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modeluje poly modelingiem guna

 

makarov.jpg

oczywiscie extruduje itp .

wszystko zreobilem z jednego obiektu (jeszcze nieskaczone ale tak wyszlo narazie)

1.PNG

musialem luke zalatac i przesunolem w srodek troche vertexow

siatka.PNG

no i gdy daje meshmoota to mi sie knoci

 

meshmoot.PNG jak to naprawic ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przy poly meshsmooth zachowuje się tak samo jak przy editable mesh, gdyż ja w tym modeluję czasami, ale jeśli tak to:

 

wspomniałeś, że była dziura i przesunąłeś vertexy żeby ją załatać, ale to nie jest metoda. jeśli zostawiłbyś model lowpoly to by zadziałało, ale meshsmooth \"wie\", że tam brakuje face\'ów i z tego powodu powstaje kaszana. Załatać powinieneś to poprzez utworzenie nowych face\'ów - ustawisz je w miejsce dziury i zrobisz weld wierzchołków - wtedy wszsytko powinno być ok.

 

Po prostu jako poly to też musi być cała, jednorodna bryła, żeby meshsmooth ładnie wszystko wygładził.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności