TIMOTI Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 mam kilka pytanek dotyczacych polymodelingu: 1. Jake modelujecie poly to dajecie przezroczystosc (pewnie tak ) 2. Czy odrazu modelujecie calosc czy moze czesciami no to narazie tyle pozniej pewnei dodja jakies
comix Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 no zalezy jak komu się lepiej pracuje ;] ja osobiście mam włączone smooth +hightlights dodatkowo jeszcze edged faces :) a co do modelowania to zalezy co chcesz wymodelować :) jeżeli organic to raczej częściami... pozdroo [piwo]
TIMOTI Napisano 24 Lipiec 2003 Autor Napisano 24 Lipiec 2003 modeluje poly modelingiem guna oczywiscie extruduje itp . wszystko zreobilem z jednego obiektu (jeszcze nieskaczone ale tak wyszlo narazie) musialem luke zalatac i przesunolem w srodek troche vertexow no i gdy daje meshmoota to mi sie knoci jak to naprawic ?
VGT Napisano 25 Lipiec 2003 Napisano 25 Lipiec 2003 Nie wiem czy przy poly meshsmooth zachowuje się tak samo jak przy editable mesh, gdyż ja w tym modeluję czasami, ale jeśli tak to: wspomniałeś, że była dziura i przesunąłeś vertexy żeby ją załatać, ale to nie jest metoda. jeśli zostawiłbyś model lowpoly to by zadziałało, ale meshsmooth \"wie\", że tam brakuje face\'ów i z tego powodu powstaje kaszana. Załatać powinieneś to poprzez utworzenie nowych face\'ów - ustawisz je w miejsce dziury i zrobisz weld wierzchołków - wtedy wszsytko powinno być ok. Po prostu jako poly to też musi być cała, jednorodna bryła, żeby meshsmooth ładnie wszystko wygładził.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się