Napisano 24 Grudzień 200519 l Jak sie domyslacie akcja bedzie sie dziala w przyszlosci. Konwencja romansowa - jak w bajce, z ta roznica, ze piekna bedzie robotem a bestia czlowiekiem (w wiekszej czesci). Reszte zostawie w domysle (jak wymysle co bedzie to powiem). Technika - 3d
Napisano 25 Grudzień 200519 l Autor Nie zupelnie chodzi o fallouta - raczej Blade runner ale inne roboty (inna robotka). Wlasnie sobie zdalem sprawe z tego jak dawno nie ruszalem organiki. Ejkh ... pasqdnie. Zeby samemu sobie nie odpowiadac : pierwsze updaty.
Napisano 27 Grudzień 200519 l Hej jak pokazesz czysty model bez textur to latwiej bedzie cos powiedziec i pomoc pozdrawiam, maciek
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor Nie ma sprawy - czysty model bez tekstur ... tylko uwaga - w niektorych miejscach ten typ tak ma (juz tak mnie natura stworzyla)
Napisano 27 Grudzień 200519 l to boje sie komentowac ;) napewno warto uwypuklic kosci polczkowe , podniesc ucho no i poprawic nos ( i skore pod nosem - jest tak dzwbnie sciagnieta ) woogole to masz chyba mocna zageszczona siatke na sirodku modelu ( kanty na brodzie , ustach i pod nosem ) postaraj sie to tak wygladzic troche
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor No fakt - z nosem i broda to sie troche nawalczylem. Ogolnie siata na facjacie jest straszliwie gesta i trzoche trujkataw sie porobilo w trakcie. Bede walczyl - to moja pierwsza glowa chyba od dwoch lat a poprzednie tez piekna nie byly. Wg. fot i lustra czolo jest oki, chociarz moze od gory tak nie powinno byc :/
Napisano 27 Grudzień 200519 l Ulala pełno błędów ! :D 1. Wyrównaj tom siatke na ustach bo strasznie pomarszczone cos. 2. Poszez te dziurki on nosa. 3. Powieka coś nie tego, obadaj dokładnie fotki z których modelujesz :) 4. Ucho to całe najlepiej do wymiany :) Pracuj a na dobre ci to wyjdzie. Pozdrawiam! Wizz!