streaker Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 W związku z zbliżającym sie sylwestrem postanowiłem zrobić w PF fajerwerki, wszystko ładnie pięknie, mam rakiety, gdy wybuchają (spawn) rozlatują się na 50 cząteczek i każdza z nich zostawia po sobie ślad (spaw by travel distance) i teraz każda rakieta wybucha na inny kolor (material static z rate per particle i też 50) ale ślady jakie pozostawia są innego koloru (użyłem shape instance dla tych śladów i właśnie przypisany jest im kolor tego obiektu). I tu pojawi się problem, bo chciałbym , żeby te ślady były tego samego koloru co cząsteczka, która je wyemitowała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się