xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 z nieba mi spadł renderman for maya 7 :]
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 A nie wystarczy w ustawieniach światła włączyć cieni?
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 cienie w świetle są włączone widać je na podłodze, ale nie chodzi mi o to, chodzi mi o cienie które zwykle w GI są standardowo, te indirect illumination.
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 W ustawieniach Environment Light włącz shadowing occlusion. Ale pamiętaj, że cięzko będzie otrzymać realistyczny render jak np. w mentalu czy maxwellu.
Baldack Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 jak juz o rendermanie...to czy w kazdym z nich trzeba pisac wlasne shadery?. oraz czy jest cos o pisaniu szaderoow po polsku?(w to watpie)
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Po polsku to chyba nic nie ma. Nie trzeba, bo np. RfM korzysta z shaderów Mayki, ale jak umiesz, to zawsze możesz wyczarować jakiś fajny, niepowtarzalny efekt :]
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 ostre krawędzie w odbiciach, jak je wyeliminować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się