xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Jak je włączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Jaki Renderman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 z kad masz rm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Jest kilka darmowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 z nieba mi spadł renderman for maya 7 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 A nie wystarczy w ustawieniach światła włączyć cieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 cienie w świetle są włączone widać je na podłodze, ale nie chodzi mi o to, chodzi mi o cienie które zwykle w GI są standardowo, te indirect illumination. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Takie coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 ....tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 W ustawieniach Environment Light włącz shadowing occlusion. Ale pamiętaj, że cięzko będzie otrzymać realistyczny render jak np. w mentalu czy maxwellu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 jak juz o rendermanie...to czy w kazdym z nich trzeba pisac wlasne shadery?. oraz czy jest cos o pisaniu szaderoow po polsku?(w to watpie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Po polsku to chyba nic nie ma. Nie trzeba, bo np. RfM korzysta z shaderów Mayki, ale jak umiesz, to zawsze możesz wyczarować jakiś fajny, niepowtarzalny efekt :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 dzięki, teraz wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 ostre krawędzie w odbiciach, jak je wyeliminować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Zwiększ rozdzielczość shadowmapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się