Kisiel Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 mam kule i 2 textury: 1 za dnia, 2 za nocy(na kontynentach cos sie swieci... ;)) no i mam pytanie czy moge tak zrobic ze czesc modelu oswietlona ma jedna texture a nie oswietlona te druga?? PS jako slonce mam omni ktore sie porusza dlatego jest mi to potrzebne Z gory dzieki Kisiel
VGT Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 wykorzystaj w diffuse map'e falloff'a. W jeden slot ziemie nocną, w drugi wersję za dnia a falloff type ustaw na 'shadow / light'. W przykladzie z zalacznika akurat tekstury sa rozjechane wzgledem siebie ale efekt osiagniety. PS jako slonce mam omni ktore sie porusza dlatego jest mi to potrzebne I cała robota Kopernika na marne. Ziemię ruszać! Słońce zostawić w spokoju ;)
Kisiel Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 problem tego typu ze za dnia jest ok ale z ta naca to jest czarne... chyba bedzie dobze jak to oswietle :P jak rozjasnic teksture czy cos
VGT Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ja w pokazanej wyzej scenie zwiekszylem nieco ambient light w rendering->environment.
Kisiel Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 no teraz jest ideolo a na dodattek to ziemia sie rusza a nie slonce :P :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się