Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić?
streaker Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Tak na pierwszy raz to proponuje najpierw jakiś tutek z helpa, a później brać się za swoje modele, ale żeby nie być posądzonym, że się wymądrzam to powiem, że najprościej wejść w sub-object:envelope i je powiększyć. ...:::Edit:::... Jeszcze prościej : znjdź guzik remove zero weights (ale cudów się nie spodziewaj)
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Co znaczy swoje? Nie kminie i pozatym w maxie 7 nie ma sub-object...
streaker Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 swoje = własne jest sub-object, oczywiście, że jest, kliknij na ten mały plusik przy nazwie modyfikatora
kannu Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 sub object jest i bedzie. teraz nie ma przycisku , ale poprostu wchodzisz w niższy poziom selekcji .
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Dzięki pomogło ;) A model jest mój tylko zrobiony w BodyStudio 2.6 ;)
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Program który łączy posera i 3ds maxa ;)
kannu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 tzn jest pomostem do przenoszenia modeli z posera do maxa, czy autogeneratorem postaci ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się