Napisano 30 Grudzień 200519 l Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić?
Napisano 30 Grudzień 200519 l Tak na pierwszy raz to proponuje najpierw jakiś tutek z helpa, a później brać się za swoje modele, ale żeby nie być posądzonym, że się wymądrzam to powiem, że najprościej wejść w sub-object:envelope i je powiększyć. ...:::Edit:::... Jeszcze prościej : znjdź guzik remove zero weights (ale cudów się nie spodziewaj)
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor Co znaczy swoje? Nie kminie i pozatym w maxie 7 nie ma sub-object...
Napisano 30 Grudzień 200519 l swoje = własne jest sub-object, oczywiście, że jest, kliknij na ten mały plusik przy nazwie modyfikatora
Napisano 30 Grudzień 200519 l sub object jest i bedzie. teraz nie ma przycisku , ale poprostu wchodzisz w niższy poziom selekcji .
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor Dzięki pomogło ;) A model jest mój tylko zrobiony w BodyStudio 2.6 ;)
Napisano 10 Styczeń 200619 l tzn jest pomostem do przenoszenia modeli z posera do maxa, czy autogeneratorem postaci ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto