Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak na pierwszy raz to proponuje najpierw jakiś tutek z helpa, a później brać się za swoje modele, ale żeby nie być posądzonym, że się wymądrzam to powiem, że najprościej wejść w sub-object:envelope i je powiększyć.

...:::Edit:::...

Jeszcze prościej : znjdź guzik remove zero weights (ale cudów się nie spodziewaj)

Napisano
  • Autor

Co znaczy swoje? Nie kminie i pozatym w maxie 7 nie ma sub-object...

Napisano

swoje = własne

jest sub-object, oczywiście, że jest, kliknij na ten mały plusik przy nazwie modyfikatora

Napisano

sub object jest i bedzie. teraz nie ma przycisku , ale poprostu wchodzisz w niższy poziom selekcji .

Napisano
  • Autor

Dzięki pomogło ;) A model jest mój tylko zrobiony w BodyStudio 2.6 ;)

Napisano

tzn jest pomostem do przenoszenia modeli z posera do maxa, czy autogeneratorem postaci ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności