Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Stworzyłem sobie model dinozaura, następnie zbudowałem dla niego szkielet. Po czym zastosowałem modyfikator "skin" i dodałem do listy wszystkie kości. Wygląda to tak http://www.xpr.pl/1.jpg ale gdy chcem przesunać szkielet to siatka się źle rozciąga ;/ http://www.xpr.pl/2.jpg jak to poprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Tak na pierwszy raz to proponuje najpierw jakiś tutek z helpa, a później brać się za swoje modele, ale żeby nie być posądzonym, że się wymądrzam to powiem, że najprościej wejść w sub-object:envelope i je powiększyć. ...:::Edit:::... Jeszcze prościej : znjdź guzik remove zero weights (ale cudów się nie spodziewaj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 Co znaczy swoje? Nie kminie i pozatym w maxie 7 nie ma sub-object... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 swoje = własne jest sub-object, oczywiście, że jest, kliknij na ten mały plusik przy nazwie modyfikatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 sub object jest i bedzie. teraz nie ma przycisku , ale poprostu wchodzisz w niższy poziom selekcji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 Dzięki pomogło ;) A model jest mój tylko zrobiony w BodyStudio 2.6 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 co to jest bodystudio ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hectic Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 Program który łączy posera i 3ds maxa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 tzn jest pomostem do przenoszenia modeli z posera do maxa, czy autogeneratorem postaci ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się