szwagier15 Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 Dopiero zaczynam modelowanie w 3ds Max i nie umiem wczytać blueprinta do sceny. Chce zrobic model samochodu ale z pamieci nie potrafie. Prosze o dokladny opis po kolei jak to wszystko zrobic. Z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 chodzi ci o załadowanie pliku z blueprintem do sceny i umieszczenie go na obiekcie ? wszystkie tego typu pomoce są opisane w FAQ na tym forum, zajzyj tam i wątpie zeby modelowanie samochodu na poczatek bylo najlepszym wyjsciem, wiem ze to bardzo fajne ale tyle cie nerwów czeka ze radzil bym ci zacząc od zwykłych tutoriali o modelowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 Omg czlowieku - wklep w google 'setting up blueprints' i voila ;>. Nie lecimy na latwizne, nie lecimy ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 Jak ktoś się porywa na początku na autko, to chyba nie można powedzieć, że leci na łatwiznę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier15 Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2006 przeczytalem faq, ale wytlumaczcie mi o co chodzi w tym: "robimy 3 materiały typu Standard i w slocie diffuse przypisujemy każdemu z nich inny przygotowany rzut." Wszystkie rzuty mam. Plane'y tez ustawione. Jedyne co zostalo to nalozyc material, ale nie wiem jak to zrobic. Prosze, powiedzcie mi co i gdzie kliknac zeby bylo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 eh mowilem ze to nie jest dobra droga na początek musisz przypisac materiał z rzutami dla tych plane`ów jak to zrobic masz napisane w FAQ (jeszcze raz mowie) i naprawde radze odłozyc modelowanie samochodu na pozniej poczytaj tutoriale nt. interface`u maxa na glownej stronie max3d masz news z nową książką Helionu ktorą polecam kupic i sie z nią zapoznac nie tędy droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier15 Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2006 ok. znalazlem. powiedzcie mi tylko jak zrobic, zeby blueprint byl tez widoczny w okienkach left, top i front. widze go tylko w perspective. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 eh to tez masz opisane w FAQ !!!!!!!!!!!!!!! przeczytaj regulamin dot. zadawania pytan na tym forum http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3820 http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acre117 Napisano 2 Styczeń 2006 Share Napisano 2 Styczeń 2006 klikasz w prawym górnym rogu viewportu, np. na Top i zaznaczasz Smooth + Highlights pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier15 Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2006 dzieki wielkie. Nie poradzilbym sobie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się