Marek G Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 mam problem ze zrobieniem trawy przydstwie sytuacje : 1- jeżeli zrobie zwykłego boxa i nałoże texture trawy następnie nałoże modyfikator - to w rezultacie jest ok 2- ale jeżeli zrobię powieżchnie ze spajnów(a tak właśnie potrzebuje zrobić w scenie -muszę ominąć chodniki i podjazdy) nałoże texture i modyfikator z takimi samymi ustawieniami - to albo na czesci płaszczyzny nie dział on wogóle,na czesci dzies sie pojawia trawka- poprostu do ......... ustawienia vraydisp.. 2d maping texmap- textura trawy amount 4cm może macie jakiś patent na robienie trawnika na osiedlu(przy założeniu że są nieregularne chodniki i podjazdy pod którymi nie może być trawy) próbowałem zrobić jeszcze tak - zrobiłem dużego boxa i wycinałem fragmenty booleanem ale działo się to sam. pomocy
Marcin Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 ;] a mapowanie ? obiekt typu box ma w defaulcie mapowanie typu box extrude z spline`a nie ma zandego mapowania (a raczej nie ma sensownego) i dlateog ci nie wychodzi dodaj uvw map z jakims tam mapowaniem i wszystko
Marek G Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 mapowałem splina boxem planarem i nic to samo.coś sie poprawia dopiero przy mapowaniu XYZ to UVW ale to też nie jest to
Marek G Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 box mapowanie planar i spline mapowanie planar i wyglada nieciekawie
Marcin Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 hmm 1. jakosc kompresji niestety nie pomaga w ocenie problemu ;] 2. dla mnie ta trawa wyglada ok, moze to złudzenie
polka dot Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 daj z szarym materiałem i bardziej od góry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się