Napisano 5 Styczeń 200619 l mam problem ze zrobieniem trawy przydstwie sytuacje : 1- jeżeli zrobie zwykłego boxa i nałoże texture trawy następnie nałoże modyfikator - to w rezultacie jest ok 2- ale jeżeli zrobię powieżchnie ze spajnów(a tak właśnie potrzebuje zrobić w scenie -muszę ominąć chodniki i podjazdy) nałoże texture i modyfikator z takimi samymi ustawieniami - to albo na czesci płaszczyzny nie dział on wogóle,na czesci dzies sie pojawia trawka- poprostu do ......... ustawienia vraydisp.. 2d maping texmap- textura trawy amount 4cm może macie jakiś patent na robienie trawnika na osiedlu(przy założeniu że są nieregularne chodniki i podjazdy pod którymi nie może być trawy) próbowałem zrobić jeszcze tak - zrobiłem dużego boxa i wycinałem fragmenty booleanem ale działo się to sam. pomocy
Napisano 5 Styczeń 200619 l ;] a mapowanie ? obiekt typu box ma w defaulcie mapowanie typu box extrude z spline`a nie ma zandego mapowania (a raczej nie ma sensownego) i dlateog ci nie wychodzi dodaj uvw map z jakims tam mapowaniem i wszystko
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor mapowałem splina boxem planarem i nic to samo.coś sie poprawia dopiero przy mapowaniu XYZ to UVW ale to też nie jest to
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor box mapowanie planar i spline mapowanie planar i wyglada nieciekawie
Napisano 5 Styczeń 200619 l hmm 1. jakosc kompresji niestety nie pomaga w ocenie problemu ;] 2. dla mnie ta trawa wyglada ok, moze to złudzenie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto