LukaszZ Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 Mam problem. Robię sobie głowę ( tzn. ja swoją mam:D tą robię w 3dsm :P) według tutoriala Box modeling znajdującego się na max3d.pl. Wszystko idzie niby dobrze, ale tylko do czasu. 1. Kiedy zechciałem sprawdzic stan zrenderowany, wyszło mi takie coś: http://www.fantasyart1.republika.pl/abb.jpg Jak widać jest coś nie tak ze smoothem pomiędzy 2 połowami głowy... 2. według tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=65 (obrazek 3) extrudowałem szyję... Ale zamiast 1 szyji wyszły mi 2 oddzielne! :[ - www.fantasyart1.republika.pl/extrude.jpg (zaznaczyłem czerwonym przerwę między częściami szyji). Myślę, że sposób na te 2 problemy jest 1, coś typu złączenie połówek głowy (ale tak, żeby dalej można było edytować dwie połowy na raz pracując na jednej). Z góry thx :) pozdrawiam. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić, najlepiej niech pisze na gg. :) Ale tu też może być:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 ad1. use symetry Luke i po namyśle jeszcze F1. ad2. przy ekstrudowaniu włącz group może da radę jak nie to daj minimalnego extruda i ręcznie przesuń tak żeby nie odchylić od pionowej osi. (powinieneś troszkę pokombinować, wszystkiego za ciebie nie zrobią) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszZ Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2006 Chodziło mi raczej o jakieś takie wyjście, które nie zmuszałoby mnie do robienia czegoś inaczej niż w tym tutku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 w tutorailu nie pracują na połowie głowy tylko na całej dlatego jak zaznaczą poligony do extrudowania szyi robi im się ładnie. ty albo extrudujesz połowę szyi albo masz już nie potrzebne poligony na osi symetrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszZ Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2006 sugerujesz, że gościu kazał przeciąć na pół boxa i zrobić mirrora, żeby zaraz znowu mieć taką sytuację j ak na początku? :] raczej po to, żeby mieć uąłtwioną robotę: robić na raz 2 połowy... Poza tym nadal zostaje problem meshsmootha między połowami głowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 13 Styczeń 2006 Share Napisano 13 Styczeń 2006 Komus sie tlumaczenie mojego tutoriala nie podoba? A kopa chcial :):):) Nie no zartuje. Autor w zamysle robil cala glowe naraz a nie polowkami. Do tego uzywaj modyfikatora symmetry. Nie chcesz robic inaczej niz tutorial ale i tak juz robisz (chodzi o te polowki) ale to dobrze, bo wlasnie poznasz dzieki temu symmetry i prace na polowkach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszZ Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2006 To jest cytat z tego tutka: "3) Teraz skasuje jedna polowe naszej bryly i nadaje mirror w instance. Dzieki temu podzczas modelowania jednej polowy, druga automatycznie sie uaktualnia. Podstawowy ksztalt glowy wyznacza kula." Więc chyba pracuje na 1 połowie:) No to spróbuje z symmetry:P Ale da się zrobić z "symmetry" tak jak w przytoczonym fragmencie? Żeby symmetry się samo uaktualniało? Ok, już znalazłem:D Trzeba było tylko odznaczyć opcję "Slice along mirror" w "symmetry":) Wielkie dzięki Wam chłopaki:D (Nie powiem, że Was kocham, gejem nie jestem:P) Jeszcze takie dodatkowe pytanko: Jak zmienić tło w renderowaniu? Z czarnego na białe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się