Napisano 10 Styczeń 200619 l Siema Chciałbym, aby scena poniżej wyglądała bardziej realistycznie: [ATTACH]28879[/ATTACH] Rozmieszczenie świateł: [ATTACH]28880[/ATTACH] Położenia świateł niechciałbym raczej zmieniać, Pomóżcie mi w ustawieniach światła i w renderingu.PLX Używam: VRay 1.46, 3DS Max 7
Napisano 10 Styczeń 200619 l Przede wszystkim wprowadz troche szumow do tego efektu volumetrycznego bo nie wyglada najlepiej...
Napisano 12 Styczeń 200619 l wlacz cienie dla tego swiatla wolumetrycznego. moze dodaj jakies czasteczki - kurz, pyl itp. poza tym skoro widac te mgielke, to swiatlo tez powinno oswietlac normalne obiekty - czyli te polamane plyty, czy cokolwiek tam lezy. moze to troche Ci pomoze: http://www2.fh-fulda.de/caelabor/inhalte/Lightwave/einfuer/oldhouse/final-render.gif
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto