Liber Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 Siema Chciałbym, aby scena poniżej wyglądała bardziej realistycznie: [ATTACH]28879[/ATTACH] Rozmieszczenie świateł: [ATTACH]28880[/ATTACH] Położenia świateł niechciałbym raczej zmieniać, Pomóżcie mi w ustawieniach światła i w renderingu.PLX Używam: VRay 1.46, 3DS Max 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 Przede wszystkim wprowadz troche szumow do tego efektu volumetrycznego bo nie wyglada najlepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 wlacz cienie dla tego swiatla wolumetrycznego. moze dodaj jakies czasteczki - kurz, pyl itp. poza tym skoro widac te mgielke, to swiatlo tez powinno oswietlac normalne obiekty - czyli te polamane plyty, czy cokolwiek tam lezy. moze to troche Ci pomoze: http://www2.fh-fulda.de/caelabor/inhalte/Lightwave/einfuer/oldhouse/final-render.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się