Napisano 11 Styczeń 200619 l Jak wymodelować ubrania w 3ds max? Wiem, że jest modyfikator Garment Maker, ale żeby się nim jakoś posłużyć trzeba sie chyba trochę znać na krawiectwie... Najlepiej by było, żeby ciuch był dynamiczny, np. gdy go założę na jakiegoś gostka w 3D to żeby sam się gniótł itd... Proszę o jak najszybszą pomoc!
Napisano 11 Styczeń 200619 l w maxie 8 masz wsztko na tacy i symulacje tkanin i ich twożenie, wystarczy poczytac
Napisano 12 Styczeń 200619 l robisz jakiś ciuch, możesz dać np symulację reactora albo dać modyfikator Cloth i zrobić simulate local (no albo zwykłą symulację, jak chcesz). Local odbywa się w jednej klatce aż do osiągnięcia rządanego efektu. A z tym krawiectwie to może nie tak do końca :) Możesz zawsze poszukać jakichś szkiców ubrań na necie i je sobie podłożyć. http://www.fa-art.pl/Trompka/moda.htm http://samosia.blox.pl/html http://www.osinka.ru/Pattern/Free/ albo szukaj pod "wykroje" lub "pattern". Google ma niesamowitą moc :) Albo nawet mamę czy ciocię czy sąsiadkę poprosić o takie rzeczy :) napewno ktoś ze znajomych ma. Później myślę połączyć w maxie to nie problem. Garment maker jest niezwykle prosty w obsłudze.
Napisano 12 Styczeń 200619 l Autor Dobra, już znalazłem parę wykrojów, co prawda dla kobiet, dla facetów jeszcze szukam. Dzięki wam!