Napisano 28 Lipiec 200321 l Jak mam przypisać teksture do obiektu. Przepisałem dokładnie tak jak jest w helpie i cały czas wywala mi błąd oto kawałek skryptu: utility furtrade \"box\" button pick_obj \"box\" width:160 on pick_obj pressed do ( b=box() b.material = standart diffuseMap:checker() ShowInViewport:true ) ) Próbowałem rużne rzeczy zmieniać ale jakośnic nie zadziałąło :(
Napisano 30 Lipiec 200321 l Autor Znalazłem błąd. Niestety dały o sobie znać moje problemy z ortografią [gafa]. poprawiłem i działa jak powinno. Teraz wymyśliłem sobie inne zadanie: nałożyć materiał dwystronny. Ciekawe czy będe miał podobne problemy czy może większe. [co?] [hmmm]
Napisano 31 Lipiec 200321 l Autor Udało mi się ustawić dwustronną teksture używając do tego celu checkera :f-0-0. Niestety nie mogę tego samego zrobić z BitMapą , cały czas wywala mi następujący błąd: Unable to convert: \"D:grass.png\" to type: TextureMap . Może ktoś się orientuje dlaczego tak się dzieje? [hmmm][uczeń][pomocy]
Napisano 1 Sierpień 200321 l Nie napisales gdzie wywala ci blad, wiec napisalem cos takiego: b = box mapCoords:true b.material = doubleSided() texture1 = bitmaptexture filename:\"$MapsBrickBrickWall.jpg\" texture2 = bitmaptexture filename:\"$MapsSkiesSky.jpg\" b.material.material1.diffuseMap = texture1 b.material.material2.diffuseMap = texture2 Mam nadzieje ze to pomoze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto