BooM-Bel Napisano 28 Lipiec 2003 Napisano 28 Lipiec 2003 Jak mam przypisać teksture do obiektu. Przepisałem dokładnie tak jak jest w helpie i cały czas wywala mi błąd oto kawałek skryptu: utility furtrade \"box\" button pick_obj \"box\" width:160 on pick_obj pressed do ( b=box() b.material = standart diffuseMap:checker() ShowInViewport:true ) ) Próbowałem rużne rzeczy zmieniać ale jakośnic nie zadziałąło :(
BooM-Bel Napisano 30 Lipiec 2003 Autor Napisano 30 Lipiec 2003 Znalazłem błąd. Niestety dały o sobie znać moje problemy z ortografią [gafa]. poprawiłem i działa jak powinno. Teraz wymyśliłem sobie inne zadanie: nałożyć materiał dwystronny. Ciekawe czy będe miał podobne problemy czy może większe. [co?] [hmmm]
BooM-Bel Napisano 31 Lipiec 2003 Autor Napisano 31 Lipiec 2003 Udało mi się ustawić dwustronną teksture używając do tego celu checkera :f-0-0. Niestety nie mogę tego samego zrobić z BitMapą , cały czas wywala mi następujący błąd: Unable to convert: \"D:grass.png\" to type: TextureMap . Może ktoś się orientuje dlaczego tak się dzieje? [hmmm][uczeń][pomocy]
lechoo Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 Nie napisales gdzie wywala ci blad, wiec napisalem cos takiego: b = box mapCoords:true b.material = doubleSided() texture1 = bitmaptexture filename:\"$MapsBrickBrickWall.jpg\" texture2 = bitmaptexture filename:\"$MapsSkiesSky.jpg\" b.material.material1.diffuseMap = texture1 b.material.material2.diffuseMap = texture2 Mam nadzieje ze to pomoze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się