Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak mam przypisać teksture do obiektu. Przepisałem dokładnie tak jak jest w helpie i cały czas wywala mi błąd

 

oto kawałek skryptu:

 

utility furtrade \"box\"

button pick_obj \"box\" width:160

 

on pick_obj pressed do

(

b=box()

b.material = standart diffuseMap:checker()

ShowInViewport:true

)

)

 

Próbowałem rużne rzeczy zmieniać ale jakośnic nie zadziałąło :(

 

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znalazłem błąd. Niestety dały o sobie znać moje problemy z ortografią [gafa]. poprawiłem i działa jak powinno. Teraz wymyśliłem sobie inne zadanie: nałożyć materiał dwystronny. Ciekawe czy będe miał podobne problemy czy może większe. [co?] [hmmm]

Napisano

Udało mi się ustawić dwustronną teksture używając do tego celu checkera :f-0-0. Niestety nie mogę tego samego zrobić z BitMapą , cały czas wywala mi następujący błąd: Unable to convert: \"D:grass.png\" to type: TextureMap . Może ktoś się orientuje dlaczego tak się dzieje? [hmmm][uczeń][pomocy]

Napisano

Nie napisales gdzie wywala ci blad, wiec napisalem cos takiego:

 

b = box mapCoords:true

b.material = doubleSided()

texture1 = bitmaptexture filename:\"$MapsBrickBrickWall.jpg\"

texture2 = bitmaptexture filename:\"$MapsSkiesSky.jpg\"

b.material.material1.diffuseMap = texture1

b.material.material2.diffuseMap = texture2

 

Mam nadzieje ze to pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności