Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak mam przypisać teksture do obiektu. Przepisałem dokładnie tak jak jest w helpie i cały czas wywala mi błąd

 

oto kawałek skryptu:

 

utility furtrade \"box\"

button pick_obj \"box\" width:160

 

on pick_obj pressed do

(

b=box()

b.material = standart diffuseMap:checker()

ShowInViewport:true

)

)

 

Próbowałem rużne rzeczy zmieniać ale jakośnic nie zadziałąło :(

 

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Znalazłem błąd. Niestety dały o sobie znać moje problemy z ortografią [gafa]. poprawiłem i działa jak powinno. Teraz wymyśliłem sobie inne zadanie: nałożyć materiał dwystronny. Ciekawe czy będe miał podobne problemy czy może większe. [co?] [hmmm]

Napisano
  • Autor

Udało mi się ustawić dwustronną teksture używając do tego celu checkera :f-0-0. Niestety nie mogę tego samego zrobić z BitMapą , cały czas wywala mi następujący błąd: Unable to convert: \"D:grass.png\" to type: TextureMap . Może ktoś się orientuje dlaczego tak się dzieje? [hmmm][uczeń][pomocy]

Napisano

Nie napisales gdzie wywala ci blad, wiec napisalem cos takiego:

 

b = box mapCoords:true

b.material = doubleSided()

texture1 = bitmaptexture filename:\"$MapsBrickBrickWall.jpg\"

texture2 = bitmaptexture filename:\"$MapsSkiesSky.jpg\"

b.material.material1.diffuseMap = texture1

b.material.material2.diffuseMap = texture2

 

Mam nadzieje ze to pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności