Gość over.85 Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Dziś zacząłem się bawić w 3ds maxie i mam taki problem - zrobiłem 3 powierzchnie ( w autocadzie) - może być to np. wnętrze. i teraz importuje je do 3ds maxi i chce nałożyć na nie materiał. po dodaniu widze że np. jedna ściana jest dobrze widoczna ( tj. textura jest po odpowiedniej stronie powirzchni, a druga ściana jest przeźroczysta, jeśli obejże tą ściane od drugiej strony to jest tam to moje wypełnienie... Jak zdefiniować żeby textury były widziane od środka, albo obydwu stron...
piotrek Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Nie wiem, czy to istotne, ale najpierw jeszcze uporządkuj normalne, tzn. skieruj wszystkie albo do środka pomieszczenia, albo na zewnątrz.
kannu Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 shell nie poprawi tego. Moze pomoc tylko w secyficznych przypadkach. poza tym zwielokrotni ilosc polygonow. Zaznaczenie w materiale 2 side załatwi sprawe. I tu pytanie - czy w materialach vraya nie ma 2-side ?????, Poza tym Twoj problem faktycznie bierze sie z tego , ze niektore polygony są odwrócone w drugą strone (kwestia flip normals, unify). pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się