Skocz do zawartości

Obrót textury na obiekcie


Gość over.85

Rekomendowane odpowiedzi

Gość over.85

Dziś zacząłem się bawić w 3ds maxie i mam taki problem - zrobiłem 3 powierzchnie ( w autocadzie) - może być to np. wnętrze. i teraz importuje je do 3ds maxi i chce nałożyć na nie materiał. po dodaniu widze że np. jedna ściana jest dobrze widoczna ( tj. textura jest po odpowiedniej stronie powirzchni, a druga ściana jest przeźroczysta, jeśli obejże tą ściane od drugiej strony to jest tam to moje wypełnienie... Jak zdefiniować żeby textury były widziane od środka, albo obydwu stron...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

shell nie poprawi tego. Moze pomoc tylko w secyficznych przypadkach. poza tym zwielokrotni ilosc polygonow. Zaznaczenie w materiale 2 side załatwi sprawe. I tu pytanie - czy w materialach vraya nie ma 2-side ?????,

Poza tym Twoj problem faktycznie bierze sie z tego , ze niektore polygony są odwrócone w drugą strone (kwestia flip normals, unify).

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności