Napisano 12 Styczeń 200619 l Dziś zacząłem się bawić w 3ds maxie i mam taki problem - zrobiłem 3 powierzchnie ( w autocadzie) - może być to np. wnętrze. i teraz importuje je do 3ds maxi i chce nałożyć na nie materiał. po dodaniu widze że np. jedna ściana jest dobrze widoczna ( tj. textura jest po odpowiedniej stronie powirzchni, a druga ściana jest przeźroczysta, jeśli obejże tą ściane od drugiej strony to jest tam to moje wypełnienie... Jak zdefiniować żeby textury były widziane od środka, albo obydwu stron...
Napisano 12 Styczeń 200619 l Nie wiem, czy to istotne, ale najpierw jeszcze uporządkuj normalne, tzn. skieruj wszystkie albo do środka pomieszczenia, albo na zewnątrz.
Napisano 13 Styczeń 200619 l shell nie poprawi tego. Moze pomoc tylko w secyficznych przypadkach. poza tym zwielokrotni ilosc polygonow. Zaznaczenie w materiale 2 side załatwi sprawe. I tu pytanie - czy w materialach vraya nie ma 2-side ?????, Poza tym Twoj problem faktycznie bierze sie z tego , ze niektore polygony są odwrócone w drugą strone (kwestia flip normals, unify). pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto