Napisano 15 Styczeń 200619 l Autor Brak odpowiedzi... Chodzi o to, aby stworzyć sobie curva, a następnie za pomocą polecenia revolve utworzyć surfa, który będzie miał wewnętrzną i zewnętrzną ściankę. Tak jak na powyższym obrazku. Z tego powstałego curvea stosując revolve otrzymujemy walec, ale taki, że jego ścianki mają grubość.
Napisano 15 Styczeń 200619 l mintrill-> przezz ten czas mogles wymyslec dziesiec spsobow na zrobienie takiego hym ksztaltu a wystarczy object edit >> offset potem polaczyc dwie krzywe dodatkowymi krzywymi np.typu point edit z wcisnietym altep przyciaganie do punktow czyli i zrobic revolve z tych krzywych
Napisano 15 Styczeń 200619 l Autor :o :o heh, szukałem czgoś takiego jak offset wszędzie (tzn. myślałem, że wszędzie) - curves, curve edit, a nie zauważyłem palety object edit :o W końcu się poddałem nie zajrzawszy do helpa. Ogromne dzięki Bzyku :]