Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mogę się jeszcze przyłączyć?

 

"Największy z najwspanialszych, najpotężniejszy z wszechmocnych, najbardziej zbliżony ideałowi JEGO. Strącony na ziemię za swą (prawie)doskonałość, najbliższy temu światu, odczuwający go każdym nerwem - ból, przerażenie, śmierć... W samotności kontempluje niedoskonałość Jego po-tworzenia.

Uwrażliwiony na zło którego ten świat doświadcza przestaje dostrzegać dobro. Oto jego b e s t i a l s k o ś ć ."

 

Bestia to szatan, Piękna to dobro - raczej naiwne ale cóż...

 

(mam mało wolnego czasu i jeszcze sesja... będzie ciężko ale postaram się to skończyć)

 

szkic_02.jpg

 

EDIT-------

 

Pomysł pracy jest mój (opis i szkic). Nie wzorowałem się na żadnej grafice. Nieświadomymi inspiracjami z pewnością były prace N. Blevinsa, Gigera czy L. Royo.

 

Praca bedzie wykonana w 3d. Najpierw zrobię podstawową geometrię postaci, upozuję je i zacznę dodawać szczegóły. Tekstury powstaną w Photoshopie. Nie zdecydowałem jezcze jak będą wyglądać tekstury (realistyczne czy nie) ale podobaja mi się prace Pascala Blanche - przypominają obrazy 2d. Z drugiej strony podoba mi się kreska Franka Millera ("Sin City").

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawi mnie czy będzie to 3d czy 2d.

Szkic intersujący, ale widzę, że ktoś tu posiada album z konceptami do "Zemsty Sithów" :) - baaardzo podobna pani klęczała przed Yodą na jednym z konceptów jak mi się wydaje (mogę się oczywiście mylić), a i te kable idące do góry też przypominają mi pwien szkic koncepcyjny z tegoż albumu.

Powodzenia!

Napisano

Kto posiada ten album? Ja żadnego nie widziałem, a szkoda...

To będzie 3d a na koniec praca wyląduje w Photoshopie i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Napisano

Parę godzin modelowania. Tułów jest trochę kanciasty z przodu. Nie wiem jak wygląda jej tyłeczek :> Na zdjęciach jest bardzo płaski a ja wolę lekko zaokrąglony, mniej więcej taki jak teraz albo troche bardziej.

Najpierw chcę zrobić prostą geometrie, upozować ją i zacząć dodawać szczegóły. To na razie będzie dla mnie lepsze rozwiązanie niz riggowanie. Stopy, dłonie i głowę zrobię osobno i dodam po upozowaniu. Twarzy chyba w ogóle nie zrobie bo zakładam że nie będzie jej widac (może trochę). To powinno przyspieszyc pracę.

 

02.jpg

Napisano

Wziąłem się za inne elementy. Ustawiłem je mniej więcej jak na szkicu i będe modelować tylko te części które są widoczne z tego ujęcia.

Napisano

na pewno nie rezygnuj, ani mi sie waz!! no no:/ bez takich pomyslow mi tu:]

 

a co do pierwszych prob to sie tak zastanawiam czy nie powinienes zmienic sobie referencji jesli chodzi o tyleczek:P bo wyszedl ci strasznie meski! bo mam rozumiec ze to kobieta ma byc tak?? bo napisales: Nie wiem jak wygląda jej tyłeczek :> lydki sprawiaja wrazenie troche krzywych...ale tak to spoko ci idzie(choc na 3d to ja sie nie znam,ale ciekawie wyglada:) )

Napisano

dzięki za wypowiedź :]

no to ma być dziewczyna, właśnie się za piersi biorę :>~

rzeczywiście jest krzywo ale primo: na zdjęciu jest podobnie, secundo: za chwile ją upozuję i będzie klęczec i nie będzie widać :)

a na tyłeczek popatrzę jak ją upozuję.

 

PS. jeszcze dzisiaj coś wrzucę




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności