Napisano 13 Styczeń 200619 l Mogę się jeszcze przyłączyć? "Największy z najwspanialszych, najpotężniejszy z wszechmocnych, najbardziej zbliżony ideałowi JEGO. Strącony na ziemię za swą (prawie)doskonałość, najbliższy temu światu, odczuwający go każdym nerwem - ból, przerażenie, śmierć... W samotności kontempluje niedoskonałość Jego po-tworzenia. Uwrażliwiony na zło którego ten świat doświadcza przestaje dostrzegać dobro. Oto jego b e s t i a l s k o ś ć ." Bestia to szatan, Piękna to dobro - raczej naiwne ale cóż... (mam mało wolnego czasu i jeszcze sesja... będzie ciężko ale postaram się to skończyć) EDIT------- Pomysł pracy jest mój (opis i szkic). Nie wzorowałem się na żadnej grafice. Nieświadomymi inspiracjami z pewnością były prace N. Blevinsa, Gigera czy L. Royo. Praca bedzie wykonana w 3d. Najpierw zrobię podstawową geometrię postaci, upozuję je i zacznę dodawać szczegóły. Tekstury powstaną w Photoshopie. Nie zdecydowałem jezcze jak będą wyglądać tekstury (realistyczne czy nie) ale podobaja mi się prace Pascala Blanche - przypominają obrazy 2d. Z drugiej strony podoba mi się kreska Franka Millera ("Sin City").
Napisano 13 Styczeń 200619 l Ciekawi mnie czy będzie to 3d czy 2d. Szkic intersujący, ale widzę, że ktoś tu posiada album z konceptami do "Zemsty Sithów" :) - baaardzo podobna pani klęczała przed Yodą na jednym z konceptów jak mi się wydaje (mogę się oczywiście mylić), a i te kable idące do góry też przypominają mi pwien szkic koncepcyjny z tegoż albumu. Powodzenia!
Napisano 13 Styczeń 200619 l Dahaka -> witam na forum i w Bitwie :) Naiwne ? Eeee tu się efekt liczy chyba bardziej od głębi tematu :) Powodzenia
Napisano 13 Styczeń 200619 l Autor Kto posiada ten album? Ja żadnego nie widziałem, a szkoda... To będzie 3d a na koniec praca wyląduje w Photoshopie i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor Parę godzin modelowania. Tułów jest trochę kanciasty z przodu. Nie wiem jak wygląda jej tyłeczek :> Na zdjęciach jest bardzo płaski a ja wolę lekko zaokrąglony, mniej więcej taki jak teraz albo troche bardziej. Najpierw chcę zrobić prostą geometrie, upozować ją i zacząć dodawać szczegóły. To na razie będzie dla mnie lepsze rozwiązanie niz riggowanie. Stopy, dłonie i głowę zrobię osobno i dodam po upozowaniu. Twarzy chyba w ogóle nie zrobie bo zakładam że nie będzie jej widac (może trochę). To powinno przyspieszyc pracę.
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor Wziąłem się za inne elementy. Ustawiłem je mniej więcej jak na szkicu i będe modelować tylko te części które są widoczne z tego ujęcia.
Napisano 16 Styczeń 200619 l na pewno nie rezygnuj, ani mi sie waz!! no no:/ bez takich pomyslow mi tu:] a co do pierwszych prob to sie tak zastanawiam czy nie powinienes zmienic sobie referencji jesli chodzi o tyleczek:P bo wyszedl ci strasznie meski! bo mam rozumiec ze to kobieta ma byc tak?? bo napisales: Nie wiem jak wygląda jej tyłeczek :> lydki sprawiaja wrazenie troche krzywych...ale tak to spoko ci idzie(choc na 3d to ja sie nie znam,ale ciekawie wyglada:) )
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor dzięki za wypowiedź :] no to ma być dziewczyna, właśnie się za piersi biorę :>~ rzeczywiście jest krzywo ale primo: na zdjęciu jest podobnie, secundo: za chwile ją upozuję i będzie klęczec i nie będzie widać :) a na tyłeczek popatrzę jak ją upozuję. PS. jeszcze dzisiaj coś wrzucę
Napisano 16 Styczeń 200619 l Autor Piersi to przyjemna sprawa ale trzeba sie nad nimi pomęczyć żeby było dobrze ;) Jest juz dobrze czy jeszcze coś... ?