Skocz do zawartości

reactor cloth . Problem


slayer2004

Rekomendowane odpowiedzi

A więc mam dość dziwny problem z Clothem. Jakoś nigdy wcześniej takiego nie miałem. Po kolei : Mam planea, zaznaczam vertexy (chce zrobić wiszącą naścianie flagę na 2 kołkach) daje modyfikator ReactorCloth (na zaznaczone wcześniej vertexy, oczywiście) i wrzucam to w olecje Cloth, reactora. Kiedy biore preview, to flaga zamias lekko poaść i zawisnąć na nieoznaczonych vertexach, spada całkowicie. Wcześniej nie było z tym problemów :/.Mam maxa 8 jakby coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

W Object Properites kliknij na Add Objects i dodaj swoje kołki do zaczepienia materiału do animacji materiału. Prawdopodobnie zapomniałeś ich dodać i symulacja ich nie uwzględnia dlatego twoja flaga ciągle spada..

Sam ma problem z przyporzadkowaniem materiału do flagi. Dodaję w materiale jako diffuse-bitmap-flaga polski. Ale w czasie renderingu zauważyłem że moja flaga faluje tak jak trzeba tylko bitmapa jest statyczna i gdy flaga np. troche opadnie to wtedy tracę kolor biały i na odwrót jak ktos wie jAK to naprawic to piszcie. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupa. nie tak.

 

Vertexów nie zaznaczasz w editable poly tylko w samym modyfikatorze.

 

Otwierasz modyfikator reactor Cloth tym plusikiem obok i zaznaczasz Vertex. Teraz zaznaczasz vertexy na modelu i modyfikatorze w zakładce Constains klikasz Attach to RidigBody po czym wybierasz ze sceny obiekt do którego ma być przyczepiona flaga. Oczywiście zakładam że masz już Ridig Body Collection.

 

A teraz waga proszę :D

 

Cez320 -> hmm. dziwne. żeby tak się działo to musisz mieć albo aktywny modyfikator UVW Map albo w opcjach textury -> Coordinates -> Environ -> Screen. Tak więc sprawdz czy niemasz tego przypadkiem włączonego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś rację co do opcji Environ - coordinates ale musiałem jeszcze wyskalować mape w oknie offset. Dzieki metoda prób i błędów udało mi sie zrobić pożądany efekt aha i włączyłem nie opcję UV tylko WU i obróciłem kolor o 90 sropnii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności