Napisano 14 Styczeń 200619 l A więc mam dość dziwny problem z Clothem. Jakoś nigdy wcześniej takiego nie miałem. Po kolei : Mam planea, zaznaczam vertexy (chce zrobić wiszącą naścianie flagę na 2 kołkach) daje modyfikator ReactorCloth (na zaznaczone wcześniej vertexy, oczywiście) i wrzucam to w olecje Cloth, reactora. Kiedy biore preview, to flaga zamias lekko poaść i zawisnąć na nieoznaczonych vertexach, spada całkowicie. Wcześniej nie było z tym problemów :/.Mam maxa 8 jakby coś...
Napisano 9 Wrzesień 200618 l W Object Properites kliknij na Add Objects i dodaj swoje kołki do zaczepienia materiału do animacji materiału. Prawdopodobnie zapomniałeś ich dodać i symulacja ich nie uwzględnia dlatego twoja flaga ciągle spada.. Sam ma problem z przyporzadkowaniem materiału do flagi. Dodaję w materiale jako diffuse-bitmap-flaga polski. Ale w czasie renderingu zauważyłem że moja flaga faluje tak jak trzeba tylko bitmapa jest statyczna i gdy flaga np. troche opadnie to wtedy tracę kolor biały i na odwrót jak ktos wie jAK to naprawic to piszcie. pozdro.
Napisano 9 Wrzesień 200618 l kupa. nie tak. Vertexów nie zaznaczasz w editable poly tylko w samym modyfikatorze. Otwierasz modyfikator reactor Cloth tym plusikiem obok i zaznaczasz Vertex. Teraz zaznaczasz vertexy na modelu i modyfikatorze w zakładce Constains klikasz Attach to RidigBody po czym wybierasz ze sceny obiekt do którego ma być przyczepiona flaga. Oczywiście zakładam że masz już Ridig Body Collection. A teraz waga proszę :D Cez320 -> hmm. dziwne. żeby tak się działo to musisz mieć albo aktywny modyfikator UVW Map albo w opcjach textury -> Coordinates -> Environ -> Screen. Tak więc sprawdz czy niemasz tego przypadkiem włączonego
Napisano 10 Wrzesień 200618 l miałeś rację co do opcji Environ - coordinates ale musiałem jeszcze wyskalować mape w oknie offset. Dzieki metoda prób i błędów udało mi sie zrobić pożądany efekt aha i włączyłem nie opcję UV tylko WU i obróciłem kolor o 90 sropnii.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto