Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zacznę od tego ze zamierzam zrobić w 3d dyskotekę. Mało bawiłem się światłami, głownie modelowanie, animacje itd :) i nasuwają mi sie takie pytania:

1. co zrobic aby światło(np. target spot) na przypisanym torze ruchu powtarzalo tą kombinacje nieustannie(np. co sekunde bedzie zkreślać koło)?

2. co zrobić aby światło migało (np. z częstotliwoscią 4Hz-stroboskop)?

3.co zorbić aby swiatło zmieniało swoja wielkość(raz swieci mocniej i szerzej a raz słabiej i wężej :)? Ps. zainspirowany qlimaxem :D

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Po zanimowaniu jednego cyklu ruchu kliknij na światło RMB i wybierz 'curve editor'. Nastepnie dla kazdej wspolrzednej w grupie 'position' dodaj 'parameter curve out-of range types' (4 ikona od prawej) i wybierz sposób powtarzania ruchu.

Mozna to samo zrobic takze z parmetrami: multiplier, hotspot i falloff wiec jest to rozwiazanie uzyteczne we wszystkich Twoich pytaniach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności