kamil777 Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 Zacznę od tego ze zamierzam zrobić w 3d dyskotekę. Mało bawiłem się światłami, głownie modelowanie, animacje itd :) i nasuwają mi sie takie pytania: 1. co zrobic aby światło(np. target spot) na przypisanym torze ruchu powtarzalo tą kombinacje nieustannie(np. co sekunde bedzie zkreślać koło)? 2. co zrobić aby światło migało (np. z częstotliwoscią 4Hz-stroboskop)? 3.co zorbić aby swiatło zmieniało swoja wielkość(raz swieci mocniej i szerzej a raz słabiej i wężej :)? Ps. zainspirowany qlimaxem :D
Master Kiełbaster Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 2. zmieniaj multiplier 4 razy na sekunde 3. zmieniaj hotspot i fallof
VGT Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 1. Po zanimowaniu jednego cyklu ruchu kliknij na światło RMB i wybierz 'curve editor'. Nastepnie dla kazdej wspolrzednej w grupie 'position' dodaj 'parameter curve out-of range types' (4 ikona od prawej) i wybierz sposób powtarzania ruchu. Mozna to samo zrobic takze z parmetrami: multiplier, hotspot i falloff wiec jest to rozwiazanie uzyteczne we wszystkich Twoich pytaniach.
kamil777 Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 powiem ze troche nie za bardzo zrozumiałem ale znalazłem te stronę http://studianet.pl/3dmax/Dodawanie_dzwieku.htm ( nizej jest o cyklach animacji)i wszytko pieknie do 4 punktu. gdzie jest to Expand All albo ikona function curves?? u mnie jest tylko auto expand. powiem jeszcze ze mam 3ds maxa 7 + sp1
kamil777 Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 ok juz wszytko znalazłem :) dzieki VGT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się