Skocz do zawartości

[Vray] Szybkosc render'a a material glossy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Postanowilem napisac bo ostatnio renderuje animacje w ktorej wszystkie obiekty maja glossy po 0.85 (dosc jednolite) i czasy renderow sa ... jakby to ujac ... masakryczne :D. Wyszlo mi ze przy rozdzialce, w ktorej chcialbym to docelowo wyrenderowac czas przekroczy na moim kompie 100godzin... .... ....

I tu moje pytanie: czy znacie jakies sprawdzone metody scinania czasu render'a wlasnie z takimi materialami? I tak juz mi sie udalo dosc mocno zejsc (prawie -50%), zmniejszylem reflect (nie ma refracta) subdiv do 3ch - co juz sie dosc wyraznie widac przy odbiciach na powierzchni, GI tez poszło w dol (nie wiem czy wystarczajaco), nie ma photonów (moze powinny byc ? ), antialianser ustawiony na Area( wczesniej uzywalem MAciaveli - .... (dwa nazwiska - jakos tak ;) ) ... moze o czyms zapomnialem?

Nie ma zadnych swiatel - tylko oswietlenie z HDRI.

Pomocy :D bo renderowanie 100 godzin mi sie srednio usmiecha ;)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

interpolacja przy animacji to jedna wielka pomylka ;] ktora nawet chaosy nie polecają

 

mona ja faktycznei ustawic tak zeby wygladala dobrze ale to samo osiagnie bez stosowania interpolacji

 

generalnie jestes skazany na takie czasy ;] uzyjesz interpolacji to bedizesz mial ladne migotanie na powieszchni obiektow z gloossy

 

sam od jakiegos czasu testuje gloossy w celu uzyskania zadowalajacego efektu/czas , ale nie w animacji dlatego zostaje przy stillach i interpolacji

 

czyli interpolation dla animacji stanowczo nie polecam ale moesz sprobować, w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :>

Napisano

Hehehe dzieki za odpowiedzi, wpadlem na dosc glupawy pomysl obnizenia reflect subdiv do 3-5 i w postprodukcji w photoshopie po prostu zatuszuje niedoskonałosci drobnym zmiekczeniem calosci klatki.

 

... w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :>

Chuck Norris renderuje hi-quality-glossy w 1600 x 1200 ponizej minuty ;) ;) ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności