Mr. MtS Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Witam! Postanowilem napisac bo ostatnio renderuje animacje w ktorej wszystkie obiekty maja glossy po 0.85 (dosc jednolite) i czasy renderow sa ... jakby to ujac ... masakryczne :D. Wyszlo mi ze przy rozdzialce, w ktorej chcialbym to docelowo wyrenderowac czas przekroczy na moim kompie 100godzin... .... .... I tu moje pytanie: czy znacie jakies sprawdzone metody scinania czasu render'a wlasnie z takimi materialami? I tak juz mi sie udalo dosc mocno zejsc (prawie -50%), zmniejszylem reflect (nie ma refracta) subdiv do 3ch - co juz sie dosc wyraznie widac przy odbiciach na powierzchni, GI tez poszło w dol (nie wiem czy wystarczajaco), nie ma photonów (moze powinny byc ? ), antialianser ustawiony na Area( wczesniej uzywalem MAciaveli - .... (dwa nazwiska - jakos tak ;) ) ... moze o czyms zapomnialem? Nie ma zadnych swiatel - tylko oswietlenie z HDRI. Pomocy :D bo renderowanie 100 godzin mi sie srednio usmiecha ;)
P4VV37 Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 render 2X większy nie będzie się 2Xdłużej tworzył. Sam na to wpadłem:)
RA Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 A jaka wartosc subdivs? PS: Mitchell-Netravali. ;)
P4VV37 Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Tak się tylko chciałem pochwalić spostrzeżeniem i analizą...
Bzyku Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 no najlepiej to kupic mala renderfarme :) interpolacja glossy troszke pomaga zalezy oczywiscie od tego jak to ma byc jakosc
Marcin Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 interpolacja przy animacji to jedna wielka pomylka ;] ktora nawet chaosy nie polecają mona ja faktycznei ustawic tak zeby wygladala dobrze ale to samo osiagnie bez stosowania interpolacji generalnie jestes skazany na takie czasy ;] uzyjesz interpolacji to bedizesz mial ladne migotanie na powieszchni obiektow z gloossy sam od jakiegos czasu testuje gloossy w celu uzyskania zadowalajacego efektu/czas , ale nie w animacji dlatego zostaje przy stillach i interpolacji czyli interpolation dla animacji stanowczo nie polecam ale moesz sprobować, w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :>
Mr. MtS Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Hehehe dzieki za odpowiedzi, wpadlem na dosc glupawy pomysl obnizenia reflect subdiv do 3-5 i w postprodukcji w photoshopie po prostu zatuszuje niedoskonałosci drobnym zmiekczeniem calosci klatki. ... w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :> Chuck Norris renderuje hi-quality-glossy w 1600 x 1200 ponizej minuty ;) ;) ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się