Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Postanowilem napisac bo ostatnio renderuje animacje w ktorej wszystkie obiekty maja glossy po 0.85 (dosc jednolite) i czasy renderow sa ... jakby to ujac ... masakryczne :D. Wyszlo mi ze przy rozdzialce, w ktorej chcialbym to docelowo wyrenderowac czas przekroczy na moim kompie 100godzin... .... ....

I tu moje pytanie: czy znacie jakies sprawdzone metody scinania czasu render'a wlasnie z takimi materialami? I tak juz mi sie udalo dosc mocno zejsc (prawie -50%), zmniejszylem reflect (nie ma refracta) subdiv do 3ch - co juz sie dosc wyraznie widac przy odbiciach na powierzchni, GI tez poszło w dol (nie wiem czy wystarczajaco), nie ma photonów (moze powinny byc ? ), antialianser ustawiony na Area( wczesniej uzywalem MAciaveli - .... (dwa nazwiska - jakos tak ;) ) ... moze o czyms zapomnialem?

Nie ma zadnych swiatel - tylko oswietlenie z HDRI.

Pomocy :D bo renderowanie 100 godzin mi sie srednio usmiecha ;)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 808
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

render 2X większy nie będzie się 2Xdłużej tworzył. Sam na to wpadłem:)

Napisano

A jaka wartosc subdivs?

 

PS: Mitchell-Netravali. ;)

Napisano

no najlepiej to kupic mala renderfarme :) interpolacja glossy troszke pomaga zalezy oczywiscie od tego jak to ma byc jakosc

Napisano

interpolacja przy animacji to jedna wielka pomylka ;] ktora nawet chaosy nie polecają

 

mona ja faktycznei ustawic tak zeby wygladala dobrze ale to samo osiagnie bez stosowania interpolacji

 

generalnie jestes skazany na takie czasy ;] uzyjesz interpolacji to bedizesz mial ladne migotanie na powieszchni obiektow z gloossy

 

sam od jakiegos czasu testuje gloossy w celu uzyskania zadowalajacego efektu/czas , ale nie w animacji dlatego zostaje przy stillach i interpolacji

 

czyli interpolation dla animacji stanowczo nie polecam ale moesz sprobować, w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :>

Napisano
  • Autor

Hehehe dzieki za odpowiedzi, wpadlem na dosc glupawy pomysl obnizenia reflect subdiv do 3-5 i w postprodukcji w photoshopie po prostu zatuszuje niedoskonałosci drobnym zmiekczeniem calosci klatki.

 

... w kazdym razie rewelacji w stylu rambo sie nie spodziewaj :>

Chuck Norris renderuje hi-quality-glossy w 1600 x 1200 ponizej minuty ;) ;) ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności