7demon Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Chce zrobić/wymodelować coś co otacza na załączonym zdjęciu gałke zmiany biegów i hamulec ręczny. czy ktos mi moze powiedzieć jak takie coś zrobic aby wygladało w miare naturalnie ?? czy może będe musiał to ręcznie powoli modelować??
Marcin Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 czy może będe musiał to ręcznie powoli modelować?? nie rozumiem pytan "jak to wymodelowac" normalnie ;] polygon po polygonie, samo sie nie wymodeluje
Remedy Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Nie ma nigdzie przycisku "zrób mi to koło ręcznego", trzeba ręcznie modelować. Ewentualnie można cloth + reactor spróbować jednak moim zdaniem szkoda tych kilku lat życia ;P
AGmakonts Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 albo tak jak Marcin napisał, polygon po polygonie albo ZB
Rekomendowane odpowiedzi