7demon Napisano 25 Styczeń 2006 Share Napisano 25 Styczeń 2006 Chce zrobić/wymodelować coś co otacza na załączonym zdjęciu gałke zmiany biegów i hamulec ręczny. czy ktos mi moze powiedzieć jak takie coś zrobic aby wygladało w miare naturalnie ?? czy może będe musiał to ręcznie powoli modelować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 25 Styczeń 2006 Share Napisano 25 Styczeń 2006 czy może będe musiał to ręcznie powoli modelować?? nie rozumiem pytan "jak to wymodelowac" normalnie ;] polygon po polygonie, samo sie nie wymodeluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 25 Styczeń 2006 Share Napisano 25 Styczeń 2006 Nie ma nigdzie przycisku "zrób mi to koło ręcznego", trzeba ręcznie modelować. Ewentualnie można cloth + reactor spróbować jednak moim zdaniem szkoda tych kilku lat życia ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 25 Styczeń 2006 Share Napisano 25 Styczeń 2006 albo tak jak Marcin napisał, polygon po polygonie albo ZB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi