Lis Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Witam! Mam sobie scenke zapisaną w pliku .max (max7,8) i chciałem ją otworzyć w maxie 6. lecz się nieda. i tu moje pytanie. Czy jest jakiś spodób żeby wyciągnąć z tego pliku obiekty(geometrię)?? bo XRef object nie działa.
hkropinski Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 a moze file -> import / import selected. pozdr @@@ EDIT @@@ oczywiscie chodzi o export selected, dzieki bzyku
Lis Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 No niebardzo mam coś takiego jak import selected. Pamiętaj że to max 6. Może jest jakiś taki programik do konwersji - tłumaczenia sceny(pliku .max) na np formaty .obj .3ds .dxf ???
Bzyku Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 export lub export selected hkropinski pewnie sie machnal :) masz tam 3ds i inne ale hym bo ty masz plik v8 i to maxowy czyli muszisz poproscic kogos kto ma taka wersje by ci mesha wyexportowal do 3ds'a
thorgal Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze w tym.. (mam nadzieje ze Lis sie nie obrazi) a wiec mam obiekty 3d w formacie .dwg (autocad) i chcialbym je importowac do 3d maxa.. udaje mi sie to ale najczesciej siatka jest skaszaniona albo znika czesc elementow znajdujacych sie w obiekcie (np. znika klop a zostaje deska) czy da sie to jakos zrobic bym byl zadowolony z importu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się