iad Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 czesc jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa i nie wiem jak wymodelowac skale, zazwyczaj wychodzi mi taka gabka zamiast skaly a chodzi mi o cos takiego jak na tej fotce http://www.roztocze.stalwol.pl/Roztocze/Fhtm9a/ukr2_13.JPG
JunioR Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 taką skałe mozna ze zwykłego box`a wymodelować. Wazne jest jeszcze aby miec dobrą texture i dodatkowo mapke bump.
tweety Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 bierzesz boxa kilka(naście) razy używasz funkcji extrude w różnych kierunkach, poprzesuwasz sobie kilkakdziesiąt punkcików (pootcznie zwanymi vertexami) i model gotowy. xD a na serio: jaka gąbka? polecam tutoriale tyczące modelowania: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0
Huter Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Jak ostatno robiłem kamulca to robiłem go tak: 1. box lub sprehe 2. edittable poly 3. extrude 4. modyfikator optimaze lub noise (czasem oba) ... 5. poprawki 6. metriał i był kamulec :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się