Napisano 27 Styczeń 200619 l czesc jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa i nie wiem jak wymodelowac skale, zazwyczaj wychodzi mi taka gabka zamiast skaly a chodzi mi o cos takiego jak na tej fotce http://www.roztocze.stalwol.pl/Roztocze/Fhtm9a/ukr2_13.JPG
Napisano 27 Styczeń 200619 l taką skałe mozna ze zwykłego box`a wymodelować. Wazne jest jeszcze aby miec dobrą texture i dodatkowo mapke bump.
Napisano 27 Styczeń 200619 l bierzesz boxa kilka(naście) razy używasz funkcji extrude w różnych kierunkach, poprzesuwasz sobie kilkakdziesiąt punkcików (pootcznie zwanymi vertexami) i model gotowy. xD a na serio: jaka gąbka? polecam tutoriale tyczące modelowania: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0
Napisano 29 Styczeń 200619 l Jak ostatno robiłem kamulca to robiłem go tak: 1. box lub sprehe 2. edittable poly 3. extrude 4. modyfikator optimaze lub noise (czasem oba) ... 5. poprawki 6. metriał i był kamulec :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto