Napisano 28 Styczeń 200619 l Jakiś chory ten mental, czarna ospa czy cuś go zainfekowało i teraz wypuszcza rendery z takimi właśnie plamami, może ktoś zna na to lekarstwo?
Napisano 28 Styczeń 200619 l Pierwsza sprawa: Wyłącz FG i zobacz czy dalej się to pojawia. Wrzuć na obiekt standardowy materiał i wyrenderuj z tymi samymi ustawieniami. Druga: Czy dawałeś jakieś niestandardowe parametry w opcjach światła\materiałów? Trzecia: Jakie przypisałeś modyfikatory do obiektu? Czwarta: Napisz jakie materiały zastosowałeś. i ostatnia: jaką masz wersję max`a.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor Okazalo sie ze to bump na krowim materiale syfi. bez FG nie ma artefakciorow. Modyfikatory to jedynie Mesh smooth i unwrap. Max 8, Matrial krowi: Raytrace ->Oren-Nayar Diff->bmp Refl-> fallof No i owy bump-> bmp i ales, nic zawilego tam nie ma. Nie jest to nic istotnego, tak sie tylko z krowka bawie ale ciekawi mnie czemu FG sie wysypuje na bumpie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto