Napisano 29 Styczeń 200619 l Wizualka spoko, ale domek do bani... tragedia - drewno + niebieska dachówa... Jeżeli chodzi o wizualkę to podoba mi się klimat - taki ilustracyjny.. Jedyne co mi się nei podoba - to kobieta - brzydkie foto. No i liście na pierwszym planie.. nie lepiej większa rodzielczość zdjęć i w fotoshopie ładny blur dodać ?!
Napisano 31 Styczeń 200619 l rozumiem, że na dachówkę na wolim oczku zabrakło czasu? ;) trawa wygląda jak wyklejanka z plasteliny, popracuj też nad płytami chodnikowymi... domek ok, o kolorze dachówki nie ma co dyskutować...
Napisano 31 Styczeń 200619 l witam.dachówka płaska niezadobrze wygląda,(próbowałem kiedyś wykorzystać displace w vrayu do robienia dachówki z daleka wyglądało ok spróbuj kiedyś może wykorzystać ten sposób powinno wyglądać lepiej),wydaje mi się że są błędy w mapowaniu na słupach (jest spora różnica między widokiem z frontu i z boku ale może to światło), kamień na schodkach ma złe mapowanie jeśli chodzi o wysokość, proponuje też więcej bumpa na kamień nałożyć bo komin płaski jest.pozdrawiam i powodzenia
Napisano 31 Styczeń 200619 l Autor sciana jest zrobiona z boxa, mapowanie uvwmap- box, mam takie pytanie, dlaczego z jednej strony sciana dobrze wyglada a z drugiej jest taka rozmazana, dodam ze textura drewna ma rozdzielczosc 2500x2000
Napisano 1 Luty 200619 l ciężko powiedzieć, pokaż zrzut z ekranu z tym elementem ale tak żeby było widać gizmo mapowania
Napisano 1 Luty 200619 l masz taką dużą teksturę i zmiażdżyłeś ją tym box mappingiem, na samym dole masz coś takiego jak bitmap fit, ta opcja dopasuje ci orginalny wymiar tekstury do modelu potem wystarczy odmierzyć sobie wysokość takiej jednej deski i przeskalować oryginalny już rozmiar tekstury do wielkości deski:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto