Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przerabiam teraz jeden z tutoriali http://www.max3d.pl/tut.php?id=39. Trzeba tam użyć kilka razy na jednej figurze boola. Za pierwszym razem wytłaczam pierwszą z trzech figur wszystko ok, wytłaczam drugą i zamiast wytłoczyć wycina mi się dziura. Za drugim razem to samo. Za trzecim o dziwo( za każdym razem rysowałem wszystko od nowa) zrobiły się dwie ścianki a trzecia nie chciała. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Zaraz dam screena.

 

my.php?image=bool2nz.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość bl0ndynek
Napisano

Musisz odwrócić normalne zewnętrznych poly, atk mi się wydaje z tego co widze

Napisano

Chyba nie. Jeżeli tak to w jaki sposób odwrócić normalnę? Gdy używa się na przykład lathe to od razu jest taka opcja, a po drugie, gdyby problem był z normalnymi to by nie było dziury tylko jakieś nienaturalne oświetlenie, zresztą nawet z drugiej strony nie widać tych brakujacych poligonów.

Napisano

Za chwilę sprawdzę, ale nie wydaje mi się, aby pomogło. Prubowałem konwertować na editable mesh i.t.d. i nic nie dało.

Edit: Żadnego efektu.

Edit2: Udało mi się rzowiązać problem. Po prostu było za mało segmentów, testowałem na boxach jak box ma np 1x1x1 segment to można w nim wytłoczyć ze dwie sfery a potem robią się dziury. Zwiększenie ilości segmentów poprawiło sytuację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności