Marcin121 Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Przerabiam teraz jeden z tutoriali http://www.max3d.pl/tut.php?id=39. Trzeba tam użyć kilka razy na jednej figurze boola. Za pierwszym razem wytłaczam pierwszą z trzech figur wszystko ok, wytłaczam drugą i zamiast wytłoczyć wycina mi się dziura. Za drugim razem to samo. Za trzecim o dziwo( za każdym razem rysowałem wszystko od nowa) zrobiły się dwie ścianki a trzecia nie chciała. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Zaraz dam screena.
Gość bl0ndynek Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Musisz odwrócić normalne zewnętrznych poly, atk mi się wydaje z tego co widze
Marcin121 Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Chyba nie. Jeżeli tak to w jaki sposób odwrócić normalnę? Gdy używa się na przykład lathe to od razu jest taka opcja, a po drugie, gdyby problem był z normalnymi to by nie było dziury tylko jakieś nienaturalne oświetlenie, zresztą nawet z drugiej strony nie widać tych brakujacych poligonów.
hkropinski Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 hmm... sprobuj uzyc booleana, potem zmienic opcje na inna ( np. scatter ) i powrocic do bolleana i uzyc go ponownie, pozdr
Marcin121 Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 Za chwilę sprawdzę, ale nie wydaje mi się, aby pomogło. Prubowałem konwertować na editable mesh i.t.d. i nic nie dało. Edit: Żadnego efektu. Edit2: Udało mi się rzowiązać problem. Po prostu było za mało segmentów, testowałem na boxach jak box ma np 1x1x1 segment to można w nim wytłoczyć ze dwie sfery a potem robią się dziury. Zwiększenie ilości segmentów poprawiło sytuację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się