Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przerabiam teraz jeden z tutoriali http://www.max3d.pl/tut.php?id=39. Trzeba tam użyć kilka razy na jednej figurze boola. Za pierwszym razem wytłaczam pierwszą z trzech figur wszystko ok, wytłaczam drugą i zamiast wytłoczyć wycina mi się dziura. Za drugim razem to samo. Za trzecim o dziwo( za każdym razem rysowałem wszystko od nowa) zrobiły się dwie ścianki a trzecia nie chciała. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Zaraz dam screena.

 

my.php?image=bool2nz.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 954
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz odwrócić normalne zewnętrznych poly, atk mi się wydaje z tego co widze

Napisano
  • Autor

Chyba nie. Jeżeli tak to w jaki sposób odwrócić normalnę? Gdy używa się na przykład lathe to od razu jest taka opcja, a po drugie, gdyby problem był z normalnymi to by nie było dziury tylko jakieś nienaturalne oświetlenie, zresztą nawet z drugiej strony nie widać tych brakujacych poligonów.

Napisano

hmm... sprobuj uzyc booleana, potem zmienic opcje na inna ( np. scatter ) i powrocic do bolleana i uzyc go ponownie, pozdr

Napisano
  • Autor

Za chwilę sprawdzę, ale nie wydaje mi się, aby pomogło. Prubowałem konwertować na editable mesh i.t.d. i nic nie dało.

Edit: Żadnego efektu.

Edit2: Udało mi się rzowiązać problem. Po prostu było za mało segmentów, testowałem na boxach jak box ma np 1x1x1 segment to można w nim wytłoczyć ze dwie sfery a potem robią się dziury. Zwiększenie ilości segmentów poprawiło sytuację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności