Napisano 30 Styczeń 200619 l Przerabiam teraz jeden z tutoriali http://www.max3d.pl/tut.php?id=39. Trzeba tam użyć kilka razy na jednej figurze boola. Za pierwszym razem wytłaczam pierwszą z trzech figur wszystko ok, wytłaczam drugą i zamiast wytłoczyć wycina mi się dziura. Za drugim razem to samo. Za trzecim o dziwo( za każdym razem rysowałem wszystko od nowa) zrobiły się dwie ścianki a trzecia nie chciała. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Zaraz dam screena.
Napisano 30 Styczeń 200619 l Musisz odwrócić normalne zewnętrznych poly, atk mi się wydaje z tego co widze
Napisano 30 Styczeń 200619 l Autor Chyba nie. Jeżeli tak to w jaki sposób odwrócić normalnę? Gdy używa się na przykład lathe to od razu jest taka opcja, a po drugie, gdyby problem był z normalnymi to by nie było dziury tylko jakieś nienaturalne oświetlenie, zresztą nawet z drugiej strony nie widać tych brakujacych poligonów.
Napisano 30 Styczeń 200619 l hmm... sprobuj uzyc booleana, potem zmienic opcje na inna ( np. scatter ) i powrocic do bolleana i uzyc go ponownie, pozdr
Napisano 30 Styczeń 200619 l Autor Za chwilę sprawdzę, ale nie wydaje mi się, aby pomogło. Prubowałem konwertować na editable mesh i.t.d. i nic nie dało. Edit: Żadnego efektu. Edit2: Udało mi się rzowiązać problem. Po prostu było za mało segmentów, testowałem na boxach jak box ma np 1x1x1 segment to można w nim wytłoczyć ze dwie sfery a potem robią się dziury. Zwiększenie ilości segmentów poprawiło sytuację.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto